18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
ja! jag tänkte att det var bättre att inte använda mitt riktigt (real?) namn
angående lokalen som bran ner
Det var faktist några brudpar som hade den bokad till förra sommaren men jag tror det löste sig på det sättet att de fick vara i den andra bygnaden (paviljongen).
Hur roligt det nu sen var , då de hade trot sig få ha festen i ett nästan hundra år gammalt hus och så mitt i allt finns inte det mera och man får ha den i ett hus som är fult som stryk och från typ 60- 70 -talet.
det är synd! jag skulle vara väldigt besviken...
Oj, sicken aktivitet det har varit här sen sist!! Håller med fullt ut om din glänning Daia och om slottet, så tråkigt!!
Bea, vi ska beställa mat från Boklundens resturang...
Färskrökt fjordlax och pepparrotscheesecake till förrätt och Helstekt svensk ryggbiff med rosepepparsås smörfrästa champinioner och primörer samt rotfruktsgratäng...
Vad tycker ni om menyn, själv tycker jag såsen är lite tråkig kanske men vi får väl prata med dom om de kanske kan byta...
Sitter och gör inbjudningskorten i datorn nu..svårt att få dem i precis rätt storlek, är på min tredje utskrift nu...har ju inte helkoll när det gäller dator direkt!! Men kul är det!!
Ja då fortsätter min klänningtråd :)
Nu har jag hittat en begagnad klänning på nätet (igen) och detta är samma som jag har fast en storlek större!!! Kostar 3500kr, användt två gånger (jag köpte min begagnad för 4500kr, användt en gång). Åker och provar den idag. Om den sitter skitbra köper jag den, så får jag forsöka sälja den andra... Är jag galen?
Daia Gräddnos
kul! vilket tur du har haft!
Om nån skulle va interesserad av hur det går med mig och mina klänningsproblem:
Idag provade jag altså en annan begagnad klänning av samma märke og modell fast en storlek större - mycket skönare och "min" storlek, fast jag får nog hitta nåt ordentligt att "lägga" i brösten (push-up BH ++, men det hade jag gjort i alla fall). Nu har jag altså två identiska vackra linea raffaelli klänninger (2006 kollektionen)... Den ene liiite for liten rundt bröstet i storlek 36 (=34), den andra i storlek 38 (=36) liite for stor rundt bröstet...
Detta har kostat mig 4500kr+3000kr (fick 500kr "rabatt" på den sista, den behövde var inte kemtvättat)...
Får helt enkelt forsöka sälja den som är för liten, sen kemtvätta den andra och köpa underkläder med mycket BH-inlägg...
Nöjd :)
Daia Gräddnos,
Jatteglad for din skull!!!
Tack! Och tack för att ni lyssnar, var rädd jag skulle bli lite galen ett tag...