18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
välkommen alla!
sahlena
prisar är så där... maggie sotero är dyrt förstås men man kan också hyr och köpa hyd klänningar... bonny och dimitrios är väldigt fint och lyx med bra prisar!
vi ska skicker ut inbjudningar i ett par veckor... vi har många som är unbjudet från england, usa och espanian så de måste söke för bra priser för flyget. spännande! som lusen79 sa, månge börjar nu att tänka på sommarsemerser redan... (swedes are such planners!)
var ska ni alla gifter sig? och var bor ni?
jag bor i solna(stockholm) och ska gifta mig i Bromma (stockholm) Börgligt (men förförande lite pompig!)
Bor i Lomma (norr om Malmö) och gifter oss också i kyrkan här, kommer sedan ha festen i Lund...
Monkanmys
ooh... jag har avrit där! det finns en väldigt skön strand med varm vatten! min m2b kommer från Svedala (stanen nära till malmö flyggplats). m2b studerade i Lund så jag har varit där många gånger också!
Hej alla augustibrudar =) ska oxå gifta mig den 18e, spännande. Tiden går snabbt nu ju.
Har bara precis börjat planera men känner ändå att man har ganska bra koll. Tips och idéer på allt är dock välkommet =)
Bor i Lund
Terri- trevligt trevligt att någon vet var det ligger...
Beabea..har ni bestämt er var ni ska gifta er och vart ni ska ha festen?? Blir ju lite nyfiken när det är "hemmaplan"...
Vi ska också gifta oss den 18/8. Börjar väl få lite ordning på det mesta, men just nu är jag mitt i klänningsångesten och inbjudningskorten ska jag försöka blir klar med så snart som möjligt...
Monkan, vi ska gifta hos i Kävlinge gamla kyrka. Är uppväxt där och den är så mysig. Festlokal har vi inte riktigt bestämt oss för än.
Var i Lund ska ni ha er fest?
vi ska gifter oss på ulfsunda slott i bromma (börligt utomhus vigsel med festen i slottet därefter)
vi gifter oss i nord uppland. 5 mil norr om uppsala. festen på ett folkets hus i närheten om kyrkan..
Bea,
Vi ska ha festen på Logen i Lund, ligger vid Ericsson ungefär, en gammal lada typ som de har gjort om till festlokal. Sedan beställer vi dit catering...Först var vi inne på att ha festen i Bjärred på Långa längan men det kändes för litet men väldigt fint...