18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
oi nu är vi flera som gifter oss 18 augusti! välkommen!
Jag köpte just min klänning igår, eller beställde snarare och lade handpenning...
Så nu vet jag inte om jag ska vara överlycklig eller ha lite lätt panik Blev ju som för många andra lite dyrare än vad jag tänkt... Har letat som en galning men hittar ingen bild på den på nätet. Det är en Mori Lee 4177. För dem som har senaste Bröllopsmagasinet så finns den på sidan 52-53 i en reklam för Princessa...
Sommarbröllop 07
Hur dyrt blev det? (Mina begagnade har kostat mig 7500kr enn så länge, men jag tänker ju sälja den ene ihvertfall)
Den kostar 9800kr, lite mer än jag egentligen tänkt men ändå. Jag hoppas verkligen att jag kommer att blir nöjd!
En begagnad klänning hade förståss varit billigare, men jag har inte hittat någon som varit riktigt rätt när jag tittat runt lite...
Hoppas att allt blir bra nu med din :)
Jag frågade bara för att jag också tyckte det var dyrt med nya, men för vad jag har fått betala enn så länge så kunne jag ha köpt ny istället... Men det viktigaste är att man känner sig nöjd och snygg! Om du känner så för din klänning bör du definitivt gå för den!
jag hålla med... hur man känner i klänningen är viktigest! jag köpt nu också... det var 10000, men jag fått en 1500 rebatt sedan den var den som häng i butiken... jag var nöjd med det!
det var en Bonny klänning
Tree
Har du ändrat dig? Eller kommer jag ihåg fel, var det inte en annan klänning du ville ha? Kan vi få se hur din ser ut? Vad kul att du har hittat en som passar perfekt!
Daia Gräddnos
jav ville har en maggis sottero i borjan med det kostade 18000! det var för mycket!... så, jag sökt vidare och den sista jag provade (som jag tyckde var sämräst) var faktiskt min dröm klänning! det är så helt fint!...
www.thebridalshop.com/bonny/images/613-back.jpg back
http://www.houseofbrides.com/product.php?productid=7979# front
www.thebridalshop.com/bonny/images/613-closeup.jpg bodice up close
jag tänker att köpa en underkjöl från ebay... jag har sett en för £15 (typ 200 kr)... det är även billigare än at hyra en som ska kosta 500 kr... var ska ni andra göra för undersköl?
Jag tycker också att det viktigast är hur man känner. Den här klänningen var faktiskt en av de första jag provade. Sen provade jag vidare och hade nästan bestämt mig för en annan. Men så kom jag att tänka på denna igen och åkte och provade den - och den var ju så härlig! Så då tog jag den och det känn helt rätt.
Kan man få rabatt om den hängt i buktiken? Det låter ju bra tycker jag, fast nu hade de ingen i min storlek inne...
Tree - båda klänningarna är jättefina. 18000 är ju kanske lite väl saftigt så vad bra att den andra kändes rätt för dig!