18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Miss Lilly
Oroa dig inte med inbjudningarna, vi har hellre inte skickad dom (men dom flesta vet när vi gifter oss).
välkommen miss lilly!
det är synd att din bästis kan inte komma, men om du bytt datum kankse nån annan kunde inte komma heller...
170 gäster! det måste vara den storst jag har läst om! vi ska bjuder in 57 till middagen (2 nacket nej redan) och sen 25 till på festen... arbetskomrader och sports team vänner...
Miss Lilly>>> Tråkigt att bästa vännen inte kan, men samtidigt, det kommer alltid vara något som inte klaffar oavsett vilket datum ni väljer. Om den 18 är det mest optimala skulle jag råda er att hålla fast vid det datumet.
Daia>>>> Det var 52 gäster från början så 62 nu. Vi har inte satt något tak på hur många, men det blir inte fler än så här, för nu har vi verkligen bjutit in all släkt vi har (om vi inte ska börja gå in på våra föräldrars mostrar och kusiner och så och det gör vi INTE). Lokalen tar 80 tror jag eller något sådant.
Kul att du tycker stället är fint. :) Jag tycker ni kan ta vad vandrarhemmet normalt tar för sitt boende, det är inte snålt!
PennyJenny
Härligt med liten släkt:)
vad kul att det är fler som hakar på tråden!!
Tack söta ni för support. Skall försöka minska ner inbjudningarna till.... 160 kanske, phew...
Hör ni - vart planerar ni er bröllopsresa? Vi vill åka dagen efter - den 19/8, men vet inte vart. Det skall vara varmt!!! och bad... Vi har varit i Thailand och min..MAN vill inte åka till västindien.. hur gör ni?
Trevlig helg alla - nu ska vi korka upp vinet
jag sittar här på jobbet, väntar för m2b att hämta mig! sen ska vi hem och också oppnar ett bra flaska röttvin!
Miss Lilly
vi har bokad 2 veckors halv pension 5* i mauritius www.bellemareplage.com vi åker 22/08 och kan inte vänte! jag beställde en resabok idag om mauritius!
Ojoj 160 gäster... Det var många :)
Vi har bokat in vår bröllopsresa och den går till Maldiverna och Sri Lanka. Det är förståss regnperiod på Maldiverna då så vi får hoppas på det bästa... ;)
m2b är här... har en bra helg alla!
Hej alla!
Det var länge sen jag var in och kolla (reparation av sovrum och data genomgång).
Min klänning har kommit, och jag var in igår och skulle prova in den.. Men tror ni jag tänkte på skor... NEJ! Så nu lär jag ut och handla det. Jag var bara så ivrig att prova..
Vi ska kolla på ringar nästa helg (17/3) vi (jag) vet ju vad jag vill ha såå. Det är bara jag som ska ha två ringar.
Bröllopsresan är tydligen bokad och klar. det är min blivande som håller i den. Jag har sagt att jag inte vill veta vart vi ska.. jag älskar överraskningar. Det enda jag vet är att vi far den 23 aug och kommer hem 5 sept.