• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

När åker ni? Om en vecka eller så? Såååå roligt för er! Vill OCKSÅ!

• sweetstreet

JApp vi åker faktiskt i slutet av nästa vecka. Så det är lite drygt en vecka dit.

Shit! Har knappt insett att det är så snart!!!!!! :o

Tyckte det var så långt kvar till maj, men nu är vi ju snart där! :)

• sweetstreet

Fast jag är inte alls så modig som du Page, så de blir ingen porrbikini! ;) :D

• sweetstreet

Hoppas verkligen att maken din hinner hem till ägget!

Nu måste jag dra.
    Ha en skön kväll!!! :)

Kram!

• Page

Men kanske en bastkjol och kokosnöt bh?! Och hula hela natten lång!

Ha en trevlig kväll Sweet!

• Page

Kan inte riktigt släppa namndiskussionen. Båda namnen som jag kan tänka mig tycker maken är skitfula. Iselin (alltså, Ise-lin, ej Is-elin) och Dante. Han förkastar Isolde också. Fast Malte, som Muggles tyckte var fult (var det väl), tycker jag är riktigt gulligt.

• Page

Tycker även att gubbnamnet Hjalmar är rätt tilltalande.

• mugglesfan

Men hallå eller - är jag först idag? Så blir det när inte frullan har tid... hon brukar annars vara morgontidig.

• start september

Jag tycker också att Malte är fint! Dock har jag haft en hyresvärd som hette just det. 80 år, gällivare häng och keps. Samt en jäkel på att skälla ut alla som kom ivägen om det var stök i tvättstugan. Huga.

Däremot har jag träffat flera barn som heter Gunnar. Jag var väldigt tveksam först, sinnebilden av en gubbe för mig, men nu tycker jag nästan det är gulligt.

• start september

Muggles, jag får väl ta tag i detta med galleriet. Är det dig jag ska maila? Vilken typ av foto har ni andra?

Svar på tråden När märker man av det?