hejsan hejsan
Vad roligt för er Mugglan och Snartis att ni har fått börja märka dessa grejor med med bebisarnas gensvar. Vänta bara till ni är där jag är, nu har den vuxit till sig så mycket att det nästa gör ont när man får en spark!
Pick'n är relativt lugn, men visst kör han sina race vissa tidpunkter på dagen h*n med! Oftast är det på kvällen och morgonen här med.
Oj då vet man vad man kanske har att vänta då Vänner-Fan, jag är där om ca 8 veckor. Men jag har märkt av ryggen lite redan nu...
Har precis mailat min BM för jag har fått exem på ögonlocken och under ögonen, säkert graviditets relaterat, det har hållt på i 5 veckor nu, men tycker det ser värre ut nu än på länge, så jag behöver nog någon särskilld salva. (Ringde vårdguiden och de gjorde de lätt för sig genom att säga att jag skulle åka till akuten !!! Puckon!!!)
Sen går jag ju inte upp i vikt heller! Visst är det sjukt! Vecka 29 o väger mindre än när jag gifte mig!! Lille Pick'n väger förhoppningsvis det h*n ska i denna vecka dock!
Å på torsdag drar jag till Dubai, åå vad skönt det ska bli. Spela golf och sola och bada! Tjohooo och äta på trevliga restauranger, shoppa, sy upp kläder.... cannot wait!!
Mindre: Håller tummarna för dig snorpan! Men jag känner inte igen illamåendet du beskriver