• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

El heter han Stephane (osäker på stavningen, det ska säkert vara några streck ovanför e ngnstans också) Lapinette?

• Snart så....

Godmorgon,

Äntligen en normal dag på jobbet och mitt halsonda har gått över.

En jättehäftig grej inträffade under helgen och trodde att det var en engångsgrej tills det hände IGEN igår kväll.
    Kick´n "svarar" när sambon pratar med magen :D han pratade på ena sidan och sen blev det världens rock´n roll bara en stund efter på just det stället :D :D
    Sambon blev helt överlycklig och kunde knappt slita sig från magen :)

Usch läste igen igår och såg att tanten kommit smygandes till flera av er! Att hon inte bara kan hålla sig borta Fast jag tror att det är maj som kommer vara plussens månad :)

Tack Muggles, vilken flashback jag fick av dina länkar från tidigare trådar hahahhaaha....
    Ciccis och mina diskussioner om att hon får ett julibarn och jag ett agustibarn, ojoj vilken siare du måste vara cicci :D

Koko, sorry att jag inte svarade på ditt sms, låg i sången och mådde dåligt.
    Ojoj ska ni bygga garage med en jättealtan på? Häftigt :D :D

• Snart så....

Hahahah jag som trodde jag skulle bli först

• Liten med Mindre

Godmorgon, kul att se några morgonpigga personer här inne.

Tyvärr vaknade jag och kände mig låg idag, och det tycks bli värre och värre. Varför måste jag sitta med tårarna i ögonen och hata allt och alla på jobbet? Och så ofta?

Jo, jag vet, borde byta jobb. Och bli med barn. Och ta semester.

Det kan ju i alla fall inte vara socker den här gången. Choklad med 85% kakao är knappast någon sockerbomb.

Mensvecka? Jo, funderar just om pms brukar komma före drippdropp, eller före syndafallet. Minns inte. Gravidhormoner? Jo, men symptomen är ju lika som pms. Och förutom humöret och brist på motivation/energi/lust/vilja, så finns ju inga symptom alls.

BIM-veckan är verkligen den långsammaste veckan i månaden. :(

• Lapinette

Hittills inga rätt Page eller muggles för den delen heller.

September - du får inte veta Page namn av att komma in i galleriet....i alla fall, så har inte jag sett det men det kanske berodde på att jag kollade in henne i bikini istället för att läsa vad som stod . Jag har lagt in en bild från när jag är ute och äter middag med maken.

• Liten med Mindre

Uppfinner fler symptom - om man mår illa av sakerna som borde göras på jobbet - kan det räknas som graviditetsillamående? :?

Snartis - skönt att halsontet gick över. Så många som är förkylda just nu. Kan det vara att vi alla slet av oss kläderna när värmen kom? Glömde bort att svettas in våren? *funderar vidare*

Page - det finns en fransk skådespelerska med efternamn Deneuve, om jag inte minns helt fel.

• Lapinette

Mindre - känner också som dig men inte för att jag inte trivs på mitt jobb utan för att det har blivit slentrian. Jag lär mig absolut inget nytt.

- byta jobb
    - bli med barn
    - ta semester

Fast det är enklare med de två nedersta punkterna innan man bytt jobb.

• Lapinette

Mindre - fusk!!! Du vet ju vad jag heter.

• vårbrud2008

Mindre
    Känner också som du idag och tyvärr många andra dagar också.
    Hade gärna velat byta jobb om det hade funnits några att byta till, är utbildad lärare men jobbar just nu spm förskollärare.

Inväntar tanten på måndag och har redan känningar i huvudet, sockersug och så vidare.

Om jag har tur kommer jag att vara ledig i fyra dagar nästa vecka och det ser jag verkligen fram emot.

• Liten med Mindre

Men *rodnar*, ville bara ge en liten ledtråd. Jag kanske förstörde halva nöjet. :(

*suddar frenetiskt på skärmen*

Nä, det försvinner inte...

Svar på tråden När märker man av det?