• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Jag var visst alldeles ensam här Man är så bortskämd med att det nästan alltid är någon här!

Maken undrade lite försiktigt om jag tänkte hänga i tråden även fast vi inte ska försöka på ett tag, jag fattade inte alls vad han menade. Ni är ju mina vänner

• Page

Lapinette...nepp inte en enda! Hahaha, Edith Piaf (Stav??) men hon var ju inte skådis! Guuud, det står helt still i huvudet!

Orsaken till varför många vet vad jag heter beror på att jag har nästlat mig i i mångas mejl!

• Page

Klura, klura...kan din man heta Henrik Lapinette? Och du Gittan? Hahaha, jag vet inte varför jag tjatar och gissar, det är inte så jätteviktigt egentligen. Vad gör ett namn? Jag vet ju i alla fall vem jag pratar med...

• Page

Hehehe, som du förstår är Brigitte Bardot den enda jag kom på!

Måste bara meddela att jag känner att ÄL är på gång! Nu är det bara maken som fattas!

• sweetstreet

September,

just så har hänt med kompisar som fått barn. De har funderat u "the name" för bebben, men sedan när han/hon anländer så inser de att namnet inte alls är "rätt". Även fast man inte tror det så har ju bebisar personligheter även när de är alldeles nya. :)

Så i vissa fall har föräldrarna fått "tänka om" och har bytt namn för att deras "försa val" inte alls passade deras nykomling.

• sweetstreet

Hur mår du annars september?
    Hoppas allt är bra ändå.

Ska du inte ge dig in i vårt galleri ändå???? ;) :)
    Vore kul att ha ett ansikte till dig också!

• sweetstreet

Page,

var är maken då??
    Är han bortrest, eller är han bara inte tillgänglig just nu?!

Hoppas han kommer hem och kan fånga ägget när det är på väg! :)

• sweetstreet

Själv känner jag mig helt 6-svulten.
    Efter vår "gå-hela-vägen-fast-vi-inte-fick" omgång så har det inte blivit något. Och innan dess var det väldigt dött på den fronten pga av alla tester, undersökningar samt att vi haft en hel del besök och mycket mycket jobb.....

Känns som om aprilstatisktiken för vår del ligger långt under snittet för småbarnsföräldrar!!!! :o :o :( :(

Men, vi får väl ta igen detta på semestern!!! :D :D :D :D

• Page

Ja, han är bortrest, men kommer kanske hem i morgon! Jag fångade dock en aladåb i dag så den måste vara på gång. Har lite ont i ena äggisen också, och det brukar innebära att ÄL kommer om ca två dagar. Kul, det känns som om det var en evighet sedan.

Svar på tråden När märker man av det?