bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Jag tror inte jag fick ta bort det heller, men jag svettas så jätte mkt och har typ duschat varje dag...och de dem kompressen har ju verklig sugförmåga, så efter varje dusch kände jag mig halvt kilo tyngre...haha, såg ingen fräsch ut.
Jag ska oxå ta bort imorn....eller återträff iaf så får vi se om det finns ngt att ta bort.
Jag opererades i augusti för snart 3 år sedan. Sprang inget mer den säsongen. Gjorde nästan 2 månaders uppehåll från att dansa (bugg m.m.) för att göra armrörelser inifrån kroppen och utåt sidorna kändes smärtsamt ett antal veckor efteråt.
Jag unnade mig tiden att låta kroppen läka och kände ingen brådska att härja runt i mitt vanliga överaktiva tempo.
När jag sover tycker jag förresten fortfarande att det kännst bra att ha brösten på plats med en tunn Swegmark "sport-bh" som säljs på t.ex. Lindex. Absolut inget jag skulle sporta i, men skön att sova i. (Nu tycker ni kanske jag är konstig?)
Det är förresten den bh:n som har som ett nät ytterst. Finns i vitt och svart och i storlek 70, 75 osv.
Om man opererar Gelehallon implantat måste man då andvända en speciell BH/Och hur länge isåfall?
Vilket märke har ni fått på erat implantat. Mentor,Erosilicon eller annat?
Har ni haft problem med era Gele hallon implantat?
Är det någon av er som tagit implantatet genom armhålan Bra/Dåligt?
Har någon av er opererats på Lidingökliniken Bra/Dåligt???
Salomeh: Men du har väl nåt plåster på nu oxå? Det måste man väl ha ett bra tag framåt? Du ska nog inte gå runt med det helt oskyddat....
Sommar 2000: Du ska använda en sportbh som stöd i typ tre månader efter op, detta beror på att en bygelbh kan forma dina nya bröst. Fast det där är väldigt beroende på vilken klinik man väljer, alla säger olika! Så hör med din läkare vad han/hon rekommenderar!
Sommar2000:
McGhan anatomiska från Inamed.
Inga problem alls.
Nej, snitt i bröstvecket.
Vad jag läst är snitt i armhålan främst använt av nån läkare i Skåne (som t.o.m. säger sig kunna byta ut/ta bort ej för stora implantat via armhålan). Annars sägs det att byte inte kan ske via armhålan utan då får man snitt i bröstvecket. Risken med snitt i armhålan lär vara svårt att få exakt placering, samt att lymfsystemet kan skadas.
Nej, Plastikkirurggruppen.
shiit tror mitt hjärta håller på att stanna. Är på jobbet men kan inte tänka på något annat än morgondagen - min operationdag!!
Mitt hjärta dunkar och hur mkt än jag föreställer mig liggandes där kan jag inte fatta att JAG ska göra det här..
hur ska jag bli lugn???
Miss me: Lugna ner dig!! ALLA var nervösa dan innan, tro mig... Det kommer ju gå jättebra, det här e nånting du velat lääääängeeee nu eller hur... Du kommer bli jättefin!!
Hejsan Alla!! =)
Nu har jag varit på konsultationen hos Cosmo. Känner mig sååå förvirrad. Han mätte och hela den biten, sen la han fram sitt förslag.. 400-450 gr.. han tyckte 450... jag har ju en stor B-kupa nu, och lägge rjag i det blir det väl gigantiskt? just när jag var där så kändes det väl ok med kanske 400, han sa att ca 50 gr "försvinner", men ändå... vad säger ni?
uhuuu....
För övrigt var han jättebra, proffisionell osv, men just det med storleken jag blir lite fundersam över...
Visst, för att det ska bli proportioneligt med min kropp så kanske det behövs, då jag e ganska bredaxlad... ?.. hmmm
kram på er!!
Miss Me: Lycka till imorgon!!! Det kommer bli perfekt!! kram!
450????????
En tjej jag känner ganska väl hade typ ingenting och la 500 under muskeln. från A är hon idag en DD! Och alla tycker hon har typ världens fotbollar. Hon är förvisso inte bredaxlad men ändå...
Luugna dig! Det kommer att gå så bra. Jag var jätte jätte orolig och jag är skit rädd för nålar och sånt, men det gick jätte jätte bra. lita på din läkare! Kommer att gå så bra!