bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Jag är 29 och gjorde mina förra fredagen. Är jätte nöjd!
Om du inte vill att det ska synas så är 325 mycket! Jag hade A och hade faktist lite bröst själv (med fusk såg det ut som B kupa) och nu med mina 300 cc är jag C och det syns att jag har gjort de!
Du som tävlar...KUL! Jag tävlar och tränar mycket oxå men i body fitness! Jag har mina över muskeln och det är absolut skonsammast! Jag ville inte att de skulle skära i fästen och sånt med tanke på att jag kör så mkt tung träning, men nu blir det 1-2 månaders vila. hade jag lagt det under muskeln sa läkaren att jag blir ifrån träning i minst dubbla tiden.
Lycka till nu tjejer!
Du får så mkt schyssta droger att du inte känner av det så jätte mkt. självklart kommer det att göra ont och du SKA vara inställd på att det gör ont! Men jag lovar, du överlever! Jag var jätte jätte nervös! Är rädd för nålar och sånt, men det gick huuuur bra som helst!
MsFrida
Jag tycker också att du ska lägga framför bröstmuskeln. Jag tränar också massor och la mina bakom vilket ser helt sjukt ut när jag spänner bröstmusklerna! (och är en av anledningarna till varför jag ska göra om mina)
Träna ordentligt kunde jag göra efter 6 månader. Då gjorde det inte ont längre och muskeln var helt läkt (la mitt implantat bakom)
Miss Me!
=)) jag e inte mer än 19 nämligen, fyller 20 i år.. Men har också velat göra det länge. Så nu har jag äntligen tagit ställning till det och bestämt mig! ska bli så skönt!
okej, men jag har hört att om man lägegr det ovanför, blir det lättare komplikationer, kanske bara myt, jag vet inte... vad har ni som gjort det för erfarenhet m.m om det? framför eller bakom muskeln?
kram
Vill bara säga tack för att alla är så hjälpsamma, det känns jätteskönt att ha någon å prata med detta om.. man har en del frågor man behöver hjälp med, så TACK =))
Salomeh
Du sa att 325 är för mycket.. ja e så förvirrad. när jag va hos läkaren provade vi 300 och 325, 300 täckte inte hela min omkrets, bröstomkrets och då sa han att jag skulle få smala bröst typ , alltså inte så fint, han rekommenderade 325 och sa att skillnaden i höjd är knappt 0,5 cm...
Vet inte huhr ja ska göra?
d klart d syns nu, de är ju svullna och spända, men tror du inte de ser lite naturligare ut efter någon månad? Det va min läkare helt säker på, Ivan Letterfors
Mina var stenhårda och svullna i början men efter ett halvår var dom mjuka och fina och efter ett år var dom inte hårda alls. Jag la in 325 i mina och jag är en normal C-kupa.
Hallå allihopa,
Miss me, eftersom jag vet hur du ser ut så kan jag säga att 325 kommer se bra ut på dig!! Vi var ungefär lika stora o mina ser absolkut inte fake ut!! Sen eftersom du ska ha dem bakom muskeln så syns inlägget mindre än om du skulle ha dem framför!!
O tack neds! man blir lite nervös sådär två dagar innan..
c_t, vilken strl hade du innan?