bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Tack. Ska kolla efter en sådan....
Idag är min 4e dag och det känns jätte mycket i stygnen... kliar, ilar, hugger och stramar! men det är det värt :) Jag är så glad över mina nya bästa kompisar!
Hade C för några år sedan men eftersom jag tränar så mkt gick jag ner till A och nu är jag C igen :)
Jag har gelehallon, höga runda modellen 300 cc. Gjorde det hos Rafael Acosta på Shama Estetics group. Micro kirurg som jobbar i Sverige och syd amerika.
Hur mår du idag?? hur stora har du fått nu???
Hallå igen,
Jag hade också stora c-kupor förut, i vissa bh:ar hade jag tom d-kupa.. Men jag gick ner ganska mkt i vikt under en kort tid och då försvannbrösten helt. När jag sen gick upp till min ursprunglifa vikt så följde inte brösten med :(... Jag la också in 300 cc, kan tänka mig att jag hamnar på en stor c-kupa nu igen :)...
japp jag börjar också känna av det mer i stygnen än i musklerna nu, lite läskigt, ibland känns det som om det ska spricka! Men det är så det ska vara, jag är mest orolig för att det ska göra nån skillnad nu när jag går utan bh... Hur mkt fick du betala för dina kompisar? Förresten, en lite dum fråga kanske.. Men sover du liggande eller sittande? Jag tycker det är mkt skönare att sova liggande, men det gör ju så ont o resa på sig då.. Så inatt sov jag sittande haha...
har du ngn gammal bh som du kan använda? Läkaren ringde mig igår och sa att jag kan använda bh med bygel för att avlasta ryggen men det är inga problem...så tunga är de inte... kanske bättre än ingenting alls i ditt fall, tänker jag.
jag har oxå samma känsla att allt ska slitas...men det är bara för att det är så stramt säkert...
första natten sov jag halvliggande med extra kuddar men nu tycker jag att det är skönast att ligga helt. du får använda andra muskler för att komma upp ur sängen/soffan... det hjälper jätte mkt.
Men jag får så jävla ont i rumpan..längtar efter att få sova på sidan igen...haha.
Har du duschat? jag duschade igår jätte snabbt, är rädd att såret ska bli infekterat...men äter pencilin oxå så det borde inte hända...men allt känns lite obehagligt just nu. :)
1)Är det någon av er där ute som gjort en bröstförstoring i UMEÅ av Hans A
(eller i Stockholm på Lidingökliniken var han också jobbar???)
2)Vad har ni för erfarenhet av GELEHALLON implantat? Fördelar/Nackdelar?
Ska själv "kanske" göra gelehallon/ca 300 genom armhålan
3)Vilken klinik för bröstförstoring är populärast i Stockholm?
4)Var kan man se om Plastikkirurger fått anmälningar på sig?
5)Hur mycket har ni betalt för Gelehallon implantat?
Genom armhålan???? Av vad jag förstått så är det killar som gör det genom armhålan eftersom de inte har så stora bröst som oss och ärren ska döljas...tänk dig själv en plastpåse med 300cc ska in genom din armhåla....Aaaaj säger jag!
Jag betalade 43 för mina.
Haha aa det där med rumpan stämmer verkligen!! Man får resa sig upp en gång i timmen och gå runt en stund, det hjälper!.. Jag har faktiskt inte duschat än, ska försöka mig på det idag.. Jag äter ju oxå antibiotika och min läkare sa att det var OK att duscha redan samma dag så infektion är jag inte alls orolig för :).. Vad jag har hört så ska man undvika bygekbh dem första tre månaderna? Har hittat en gammal bh jag har på mig, utan byglr.. Fast den känns inge bra, ger inte tillräckligt med stöd.. Man känner inte riktigt för att åka in till stan o pröva ut nån bh idag heller.....
Sommar 2000:
Vad jag har hört så är det vanligast att lägga snittet under bröstet, men det är förstås veroende på hur du ser ut... Din kirurg vet nog vad som blir bäst för just dig..
Jag har lagt in gelehallon 300 cc, fördelarna med just gelehallon är väl att dem inte kan spricka o rinna ut i din kropp.. Deflesta gelehallonimplantat kommer med livstidsgaranti.. Sen har du ju många olika former att välja mellan när det kommer till gelehallon; runda, toppiga o anatomiska. Det gör ju att du lättare kan hitta något som ser naturligt ut just på dig..
Populärast i Sthlm är svårt o säga, men jag har många ggr hört talas om Viktoriakliniken o Akademikliniken. Själv gjorde jag mina på Nackakliniken och är hur nöjd som helst. Jag betalade 42 000 för mina...
Hur länge är du sjukskriven?
Hejsan tjejer! på tal om sjukskrivningar och dylikt.. Hur har ni gått till väga? behöver man ha intyg eller räcker det med att man sjukanmäler sig en vecka som "vanligt" sjuk?
Jag vet inte hur jag ska göra, vill helst inte gå till min arbetsledare och säga vad jag ska göra eftersom saker och ting sprider sig som en löpeld här.
Hur har ni gått tillväga?
kram på er!!
Frida
Jag gjorde op i lördags, sagt att jag ska va tillbaka på tors.. Jobbar på kontor så har inget tungt arbete.. Men om jag känner att jag inte orkar så tar jag ledigt veckan ut.. Du då?