bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
I sthlm... Åh tack vad du är snäll. Tusen tack :)
Finns ennätbutik oxå, om du inte känner för att gå ut ;)
Neds: Vad skönt att ha dig...i och med att vi gjorde det typ samtidigt kan man ju lufta om känslor och frågor :D
Haha aa jag håller med helt o hållet, skönt o ha nån som går igenom samma saker som man själv gör :)... Victoria secrets har rea haha.. Bikinisäsong snart.................
jag vet.... har oxå tittat. Skulle vilja prova... köpte 3 bh'n för 5 år sen och de använder jag än...(visst de har varit lite stora men nu kommer jag att fylla upp de igen). Ska du beställa ngt?
Jag sov på rygg inatt iaf, skönt efter att ha sovit sittande typ i två dar... O det var inte alls svårt o resa sig efteråt.. Fick lite känslan av att brösten höll på att glida isär, känner du igen dig? Men det kan väl inte hända haha.. Bara inbillning.. När man kollar sig i spegeln sen så ser ju allt normalt ut :)
Jag har ingen aning om vad jag har fått för storlek.. tror den kommer hamna nånstans 75C.. fast en ganska stor C... Så vill va säker på storleken innan jag beställer :)
Jo jag känner igen den känslan... lite obehagligt. Ibland går jag och håller i brösten, känns bättre men ser säkert helt knäppt ut.
I natt kunde jag vrida lite lätt på mig, inte ligga helt på sidan men sidan av skinkan...haha, skööönt! Känns som att rumpan plattat till ordentligt de här dagarna.
Jo jag förstår dig, har du ngn gammal victoria secret att jämföra med? Tråkigt att de inte finns i Sverige :(
Haha aa rumpan värkte ordentligt dem första dagarna.. Hade nästan mer ont i rumpan än i brösten :)... Men det börjar gå över nu oxå.. Håller i brsöten gör jag med.. Man ser ut som en gammal gumma haha.. Igår hade jag ont i ryggen oxå, men det beror nog på att man går runt o spänner sig hela tiden.. Man tror att det ska göra ondare än va det gör att röra sig, eller det tror jag iaf...
Perfekt! Nu har jag hittat en butik som har komplett sortiment...de ligger typ 50 meter från kliniken jag opererades...frågan är om jag ska vänta till fredag när jag ändå är där eller om jag ska gå förbi imorn.... jag svettas ju som en gris så fort jag rör på mig....hur gör du nu?