bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Swing: Man får ju mycket funderingar runt det här beslutet, och oftast läser man att yngre gör det. Jag får försöka ta det lugnt på arbetet, med lyften, be om hjälp och skylla på nacken eller nåt! Annars blir det problem. Men har tänkt på det här en längre tid och beslutet har mognat fram. Jag vill göra det! Så jag hoppas det blir bra!
du är INTE gammal. jag gjorde min op i april förre året- ja, jag bestamde mig nästan exakt ett år sen efter att ha tänkte på det sedan jag var 13.. ungefär!
inga barn, inte gift .
inga tunga lyft på 6veckor, dom var ganska högt upp och svullen . "vi" gick ut första gången efter 3 veckor.
nu är de jätte fina och jag är jätte jätte nöjd.
hej så länge..
ps 245 anatomiska MM (McGhan/Inamed) silikon ingen aning om det är soft touch hallon, raspberry liquid mjuk hård eller nåt! men jag trivs. Ingen annan ha tagit på de.. ännu och vet du vad? jag sk??er i vad de skulle tycker! för JAG trivs
oj vad jag är trött.. em.. jag är 43år
Hej allihopa!
Har följt er tråd ett tag och tänkte hoppa in i skaran som ska operera sig snart:) Var på konsultation igår på Carlanderska, Clas Lossing. Det blir gelehallon, bakom muskeln antagligen 350 ml. Ska dubbelkolla storleken en gång till (så jag inte väjer för lite, verkar vara ett återkommande "problem")..Operationen blir 21 maj!! Det är ett tag kvar men känner mig lite nervös men mest glad för att det ska bli gjort!
Vill gärna ha massa råd och tips allmänt..!!
Är det någon som har opererat sig hos Clas?
Kram på er
juni9:
Jag op:ade mig den 11:e juli -06 och jag gifte mig 3 månader senare. Det var inga som helst problem med boobsen. Jag hade overbust-korsett (äkta vara) med kupor och *omg* vad klänningen satt fint med ordentligt med former.
Klart du inte är för gammal! Och klart du vågar. Jag är också snittad och det gjorde ondare efteråt än min bröst-op. Så kör hårt!
Hej famous och Zemi, kul att ni är här!
juni9: Kan du inte skylla på ont i ryggen? Det borde väl vara vanligt om ni har ett så tungt jobb? Stackars dig.
Hej igen!
Tack för svaren.
Jo, det blir nog att skylla på ryggen.
Man kan ju göra det där, så får man försöka jobba lite och sen be om hjälp!
Tänkte ta sem första veckan och sen sjukskriva mig själv 7 dagar.
hejsan allihopa:) kul att prata med fler som har eller ska göra bröstförstoring. Tre veckor kvar tills jag ska operera brösten. Tänkte ta runda silikonimplantat har a-kupa nu så det ska bli skönt o få nån storlek större:)någon som gjort runda inlägg o hur mycket har ni lagt i? man har ju massa frågor o funderingar innan operationen hoppas någon kan svara är jättenervös nu när de är så kort tid kvar mvh//Jenny
hej igen har en till fråga som jag har velat haft svar på jättelänge. Kan man gå ner i vikt efter en bröstförstoring o isfl när? Jag skulle vilja gå ner minst 10 kg med gi metoden är bara orolig om brösten blir o se fula ut tacksam för svar mvh//jenny