• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Neds

Frida,

Jag tog ut semester... Men om du inte vill göra det så skyll på influensan :)

• Lknp

TJejer, jag har en fråga!

jag har också opererat brösten, men jag verkar vara den enda i hela världen (jag har iaf inte hört att andra haft samma problem) om att jag har ärr under brösten. väldigt synliga ärr. Detta gör att jag drar mig för att skaffa nya partners, jag har fått för mig att killar tycker det är osexigt med ärr :( ärren är ca 3cm långa, under brösten så det syns ju inte om man inte sträcker upp armarna. Eller har sex.

Jag har hört att mörkhåriga i regel får mörkare ärr än blonda, men hur är det för er egentligen? Jag antar att det inte finns många singlar här, men om det finns (eller om ni gjorde era bröstoperationer innan ni hittade er nuvarande) - hur berättade ni om det? Jag har fått för mig att jag verkligen måste berätta att jag opererat brösten innan vi har sex för första gången så han inte bara ser ärren och blir helt chockad... (inte för att jag har ärr, utan mer för att jag har gjort en bröstoperation).

• Salomeh

Jag funderar på att gå till jobbet imorgon... jag jobbar oxå på kontor och det är inte tungt...andra jobbet får vänta (personlig träning).

Om ärren har jag ingen aning om....har inte sett mina ens...har fortfarande tejp. Men Shama estetics group gör en massa behandlingar, tar bort mörka ögon, pigmenterar läppar, tar bort fläckar osv...om det är ngt som stör dig så kan du kolla vad det kostar. Har för mig det kostar typ 3-4 tusen bara....

• sommar2000

Man kan stoppa in Gelehallon genom armhålan så länge det inte är över 350. Jag tycker det är bättre att få genom armhålan för ett synligt ärr under bröstet skulle jag inte vilja ha

• Neds

Jobba redan imorgon? Det var strakt jobbat :).. La du ´dina bakom eller framför muskeln?

• Salomeh

Jag har mina framför... och du?
    Var och köpte en sån med dragkedja på åhlens nu... är det den superbra bh med dragkedja eller har du ngn annan? den här var inte så urringad.....

• Zemiramis

sommar2000: Ja, du kan stoppa in dem den vägen, men för att ta ut dem vid byte edyl så måste man snitta under. Då får man dubbla ärr ist...

• Ceja

Salomeh

Tack för tipsen om träningen. Jag kör nog hårt tills ett par dagar innan operationen. Vad härligt att allt har gått bra med din operation!

Någon som vet när det är lämpligt att börja träna styrka (bodypump) efter?? Eller kondition typ step up??

Jag ska göra mina 21 maj. Gelehallon, bakom muskeln. 350 eller 375 ml.

• Neds

Jag har mina bakom muskeln... Har inte provat min bh än då den är för liten.. supplex stay in place heter den iaf... den är inte jätteurringad, men jämfört med andra sportbh:ar tycker jag den är helt OK.. jag får byta storlek på fredag då jag ska tillbaka o ta bort stygnen... Hur mår du annars? Jag har slutat äta smärtstillande helt nu..

• Salomeh

Ceja:
    Om din träning måste du känna efter själv. Men jag har tänkt att strunta i överkroppen i 4-5 veckor, sen ska jag känna efter och köra bara vissa övningar som är nära kroppen (så man inte flänger ut med armarna).
    Bodypump är väldigt mkt överkropp och det måste du själv känna efter. Aerobicen tror jag är liiite snällare för muskeln eftersom du använder mkt ben. Men du måste tänka på att kroppen har fullt upp att återhämta sig från en operation, bygga nya vävnader runt implantatet och det tar en hel del energi.
    Tänk att du betalar så mkt så gör inget förhastat så att du behöver göra om operationen.

Neds:
    Jag har sån konstig känsla i brösten... jag har typ hjärtklappning hela tiden och har svårt att andas...men undrar om det inte är av mina smärtstillande som jag gått ner till 1/d. (Celebra)

Svar på tråden bröstförstoring 8