bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Förresten är du mkt svullen? Jag har en hel del vätska runt mage och rygg nu....som en fet gris! Men tur att jag fått så snygga tuttar nu...haha :D
Finns det någon här som har erfarenhet av att ta bort ärr med laser (eller hur de nu gör ).........? Går det överhuvudtaget??????
Haha ja det där med att va svullen känner jag verkligen igen.. Syällde mig på vågen i morse o jag har gått upp i vikt, trots att man knappt har ätit dem senaste dagarna! Men det har jag hört att det ska vara ganska vanligt, och det lägger sig efter två veckor ungefär.. Kan ju bero på att man stoppar i sig så mkt mediciner...
Du som personlig tränare kanske kan rekommendera några övningar som man kan börja med om ett tag :)
AA svårt o andas har jag oxå haft ibland, det blir som ett tryck över bröstkorgen. Men det ska inte heller vara nån fara, helt normalt enligt min läkare.. Har inte i huvudet vad mina smärtstillande hette, dem såg ut som små orangea rör typ :).. Fick bara ut 5 st eftersom de innehöll narkotika, utöver dem fick jag bara alvedon mot smärtan.. o så förstås nån form av antibiotika...
Hej tjejer,
jsg har bokat tid på Sophiahemmet för konsultation, vad jag är fundersam över är att de bara använder runda geléhallon. Tycker att ni som har det har jättesnygga tuttar men att de ser ut mer som "tonårstuttar" missförstå mig rätt. Jag frågade om anatomiska eftersom jag är 40 och har fött en hög ungar och vill att det ska se så naturligt ut som möjligt, jag menar att det inte är troligt att man har "tonårstuttar efter att ha fött 5 barn, anatomiska borde se bättre ut då... Eller har jag fel? Hjälp mig alla ni som redan har gjort detta, kommentera.
Jag kände att de var väldigt negativa till anatomiska på Sophiahemmet och sa att ifall implantaten skulle rotera så är det bättre med runda, men, hur ofta händer det? Vet någon?
Snuttungen:
Jag tror de tar i och varnar för anatomiska på Sophiahemmet för att de inte har det där. Har hört att det är mycket ovanligt att de vrider sig om det är första gången man gör en bröstförstoring men att det finns en liten liten risk om fickan för implantatet är för stort, t ex om man haft runda el. större innan. Det är vad jag har hört i alla fall. Jag förstår att anatomiska känns mest naturligt för dig. Jag är också en "mogen kvinna" över 40 och har anatomiska som känns naturligast för mig. Men det är nog olika med olika kroppar också, oavsett ålder.......Hur som helst, jag skulle kollat in någon annan klinik om jag var i din sits
Salomeh och Neds:
Svullna magar får ni dras med ett tag. Det verkar drabba de flesta. För mig lättade det efter typ två veckor
Tack Rat... Kul o höra att det inte bara är vi som drbbats :)..
Ni som har haft implantat en längre tid, hur lång tid tog det innan ni kunde köra bil?
Hallå tjejer, här kommer lite svar till alla :)
LASER: Nej jag vet inte hur det funkar med SHAMA Estetics group har gjort det lääänge och det var lite den vägen jag blev rekommenderad till de. Värt att kolla upp...läste att det knappt gjorde ont!
SVULLNAD: oooo ja! Idag har svullnaden lagt sig under armhålorna men ryggen och magen är värsta darrig...Som gele... as äckligt! Jag har gått upp 2,5 kg sen operationen och det är knappast fett! ;)
ANATOMISKA? Jag har en kollega som gjort det och det ser jätte fint ut på henne! Jag tror oxå att Sophia hemmet överdriver...när min läkare berättade för mig om vad som fanns så sa han att de är svårare att "plantera" eftersom de måste sitta perfekt! Medans en rund implantat "bara" stoppas in. Visst kan de rotera men jag undrar om det inte beror på att man inte hunnit fått vävnad runt om implantaten innan man typ börjat lyfta tungt och överansträngt sig....
Håller med om tunnårs tutten! Jag ser ut som en 14 åring, står rakt upp...men det var det jag ville eftersom jag hade sååå platt förut! Tror faktiskt att du ska välja anatomiskt eller de runda men lägre modellen.
Åh, jag är så lycklig över mina tuttar!
En fråga: är det ngn som vet stay in place finns??? Har kollat på NK och Åhlens men ingen har i svart...Stadium har slutat med de :(
Haha aa jag har oxå gått upp 2,5 kg!!.. Köpte mina stay in place på kliniken, dem sa att dem säljs på stadium o intersport annars... Var bor du?