bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
ladyy: Om det rör sig om +10 kg så tror jag personligen att du får ett bättre resultat om du går ner det mesta före operationen! Kämpa på och se operationen som ett mål mot slutet av din viktnedgång! Lycka till!
Att gå upp och ner ca 5 kg eller så har visst ingen större påverkan, men en lagom och stabil vikt är alltid bra för brösten, opererade eller inte.
ladyy:
Jag har lagt in runda geléhallaonimplantat. 280cc framför muskeln. Hade väl 65A/B innan fick 65E efter. Är hur nöjd som helst.
Och jag håller med Swing, ta viktnedgången först och se din op som en belöning, ett mål. Tänk om de nya boobsen tappar formen efter -10kg, vore ju väldans tråkit. Men jag förstår om du är angelägen
Jo, tutt-fior vilken Details i stockholm har störst och bäst utbud?
Hej igen!
En liten fundering till.
Är det nån som har erfarenhet av lissliss i Uppsala, det är dit jag ska och göra min op. Har träffat Anders och tyckte det kändes bra, då han gav ett lugnt intryck.
Även sköterskan Cecilia har jag pratat med också, känns bra! Nån som har positiva erfarenheter därifrån! Kan kännas bra att veta!
Hallå hallå,
Ska operera mig på lördag o är riktigt nervös nu! Ska göra det på Nackakliniken i Sthlm.. Någon som har erfarenhet därifrån?
Juni9
Jag ska på konsultation hos Lissliss den 15 mars. Jag har bokat operationstid på Läkarhuset men vill ha ett andra utlåtande Anders. Förhoppningsvis är han av samma åsikt som Marianne på Läkarhuset.
Fördelen med Lissliss är väl att man vid behov får sova en natt på kliniken.
När ska du göra din op?
Har surfat lite på amerikanska sidor om bröstförstoring, hittade där många bilder med mkt bra resultat. De hade även bildgalleri där man kunde föjla läkningsprocessen, ex,en bild per månad i ett år. Första månaderna såg inte så roliga ut men slutresultatet var ju ett helt annat
Jordgubbslisa:
Jag har en tid bokad den 28 Mars, och är jätte nervös. Men samtidigt vill jag ha det gjort.
Men mycket tankar och funderingar är det!
Imorgon gäller det för mig.. Jag är SJUKT nervös just nu.. Jag ser fram emot det jättemkt, men samtidigt är det skrämmande!! Några råd på vad jag bör tänka på såhär dagen innan?
Hej..
Måste bara få lägga mig i angående viktnedgång. Jag gick up ca 20 kg med mina opererade bröst, visserligen som gravid men upp var det ju. Nu har jag gått ner 18 kg och ammat. Jag kan faktiskt inte se nån skillnad på mina bröst innan allt och nu.Dom är lika snygga.. Snacka om nöjd