• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Neds

En fråga... Hur är det med bilkörning efter operation? Med tanke på att man använder bröstmuskeln när man svänger o växlar.... Nån som vet? Hur lång tid bör man vänta med att köra?

• Jordgubbslisa

Needs
    Jag förstår att du har massor av fjärilar i magen nu.
    Vad har du valt för implantat, form, storlek osv?
    Stort lycka till och håll oss underrättade

• Neds

Tack jordgubbslisa!! Om två timmar bär det iväg... Det var verkligen svårt o sova inatt!!.. Jag har valt toppiga gelehallon, 300 cc... Vad jag har sett på dem här trådarna så är toppiga inte särskilt vanliga, men min kirurg rekommenderade dem.. Mkt pga av att jag en gång i tiden hade stora bröst, men pga av snabb viktminskning så försvann dem.. När jag sen gick upp i vikt igen så följde inte brösten med :(... Så det blir nog bra, det viktigaste för mig är att det ser naturligt ut!!... Men men, dags att hoppa in i duschen tjejer, I´ll keep in touch :)

• snuttungen

Söker Zemiramis,

Hej Zemiramis. Du svarade så snällt på mina frågor i en tidigare bröstförstoringstråd, och nu har jag fått en fin födelsedagspresent av min man. Ja, min efterlängtade bröstop. Så jag har tagit kontakt med Sofiahemmet efter att ha surfat runt på en massa kliniker och tittat och läst. Nu till vad jag ville; jag såg att du också finns på Mylava, men att du inte är där så ofta. Jag ser dig här lite då och då så jag provar att söka dig här. Du skrev på Mylava att du visar dina bilder om man visar sina, jag har inga ännu, men jag visar gärna när de blivit gjorda. Kan du tänka dig att visa dina för mig ändå? Jag är också medlem på Mylava under samma nick som här. Skulle bli jättetacksam, detta är en stor grej för mig - att äntligen få tillbaka mina bröst, men jag känner att jag skulle vilja se bilder av någon med samma utgångsläge som gjort det på samma ställe innan jag helt bestämmer mig för Gylbert.

Kramar till alla från mig/Suss (Snuttungen)

• Zemiramis

Snuttungen: När du ber så där snällt kan man ju inte annat än attlägga till dig . Välkommen att kika på mina bilder. Jag har inte tagit några nya på ett tag, kanske skulle göra det.

• Neds

Så.. Nu är det äntligen gjort.. Har ont, men man är tacksam för alla painkillers.. Trodde faktiskt att det skulle göra mer ont.. Fast har en fråga... Jag fick fel storlek på bhn man ska använda, den är alldeles för liten och jag skriker högt när jag ska sätta på mig den.. Ringde kliniken och dem sa att dem byter den vid mitt nösta återbesök, dvs en vecka från operationen.. Tror ni det spelar nån roll om jag är utan bh så länge?

• snuttungen

Tack snälla Zemiramis, jag ska genast kvista över till Mylava och ta en titt. Jag är så överväldigad av min mans fina present och har knappt fattat att detta blir av tidigare än jag trodde. Gissa om jag är ivrig!!! Tack igen.

• Jordgubbslisa

Needs
    Grattis till dina nya bröst, har du kikat på dem ännu?
    Toppiga geléhallon, det vet jag inte vad det är. Är de anatomiska? Har du ärren under bröstet?
    Berätta gärna när du klarade av att köra bil igen (jag undrar åxå).
    Hur länge ska du vara sjukskriven/ha semester?

• Salomeh

Hej tjejer,
    Jag opererade mig i fredags och allt har gått rätt bra. idag tog jag en promenad och det känns jätte bra...men undrar vad ni har för bh? Jag har köpt en champion sportbh, men vill gärna ha en bh med knäppning fam så att man kan få klyftan typ...jag hörde att man kan forma brösten i början av en operation....vad använder ni för bh?

• Neds

Jordgubbslisa:

Tack! Det finns tre sorters gelehallon, toppiga, runda och anatomiska. Jag valde toppiga för att jag ville få mer utfyllnad på den övre delen av brösten. Min kirurg tyckte det passade min kropp bättre. Toppiga ger kanske ett mer "ungdomligt" utseende om man kan säga så.. Jag är 24.. Jag har sett dem i spegeln o så, och är jättenöjd. Dem ser naturliga ut fastän dem fortfarande är både svullna och hårda!.. Just nu vågar jag inte ens tänka på bilkörning :), men som jag sagt tidigare, så trodde jag att det skulle göra mer ont! Det som känns mest är att ta sig upp ur sängen...

Salomeh:

Jag fixade mina i lördags, så du har haft dem en dag längre än mig... Var gjorde du dem och vilket implantat valde du?... Ska nog oxå försöka mig på en promenad idag... Jag fick bh av kliniken, fick dock fel storlek så får va bhlös hela första veckan. Hoppas att det inte ska påverka nåt! Hur som helst så heter bhn jag fick stay in place, finns att köpa på stadium tror jag.. Den har dragkedja fram, det är lättare med sådan knäppning än att behöva krånga med knäppningen där bak.. En annan sak som är bra med den är att den är relativt urringad för att vara en sportbh.. Lycka till!

Svar på tråden bröstförstoring 8