• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Salomeh

De kör jätte mkt laser behandling och hudpigmentering och sånt... där är de jätte jätte starka.
    Jag kollade oxå runt mkt, hade hört talas om Shama om själva pigmenteringen först, men sen såg jag på 2 tjejkompisar (Amazon och Embla från Gladiatorerna) och bestämde mig för att träffa Rafael.

Jag har 300 cc över muskeln. Hög, gele hallon.

• Neds

Hej igen Salomeh,

Ígår fick jag äntligen på mig min topp!! Den har ända sen operationen varit jätteliten, men antar att svullnaden lagt sig nu... Fast den sitter fortfarande riktigt tihgt, fast det är väl meningen?... Svettas som en gris? Tycker inte jag svettas alls, snarare tvärtom, att man är lite extra frusen istället...

• Salomeh

VAd har du för strlk på bhn? Jag har provat en sån i S och den kändes jätte tight... idag ska jag iväg och skaffa mig en sån bh, i svart :)

Förresten, hur är dina? Står de rakt ut och rakt upp? Är de ihop vuxna eller hur är formen??? (vadå nyfiken)

• Neds

Haha jo tack,jag VET att small känns tight.. Min är också i small, jag fick ju inte på mig den alls dem första dagarna! När jag prova den andra dan så skulle det behövas minst 10 cm till för att jag skulle få igen den haha.. Men igår pröva jag igen o då gick den igen, OK det är väldigt väldigt tight, men samtidigt är det skönt att den sitter hårt, det ger stöd..

Hmm hur ska jag förklara formen.. Dem är fortfarande ganska hårda.. Men annars så tycker jag dem följer min ursprungliga form ganska bra, förutom att dem är större då ;).. Ihopvuxna? Menar du att man har narutlig klyfta då? Nej det har jag inte, men jag har aldrig hfat det heller.. Dem sätter ju implantatet så det hamnar mitt under din egen bröstvårta... Så mellanrummet är lika stort som jag alltid hadt... Jag e faktiskt jättenöjd med min form!!

Själv då?

• Salomeh

Mina är oxå hårda än...ingen klyfta här heller...haha... men jag hade det inte förut heller.

Förresten låter dina? mina har låtet flera gånger.... låter som en bubbla kommer upp ur ett glas vatten. Kändes jätte otäckt första gången.

Hur känns det att börja jobba imorn?

• c_t

Hej!

Jag har också gjort mina bröst. La in koksalt för 6 år sedan och har nu fått dom typiska veckningarna så jag ska göra om mina till hösten.

Funderar på Shama som en del av er har gjort sina hos eller hos Magnus Hober som förut var på Akademikliniken.

C

• Neds

Låter? Hmm.. Nej det har jag faktiskt inte hört.. Haha va rädd man skulle bli om brösten plötsligt börja låta! Kan det bero på arr dina ligger framför muskeln kanske? Ingen aning..

Japp, jag är redo att börja jobba imorron, MEN.. Av ren lathet funderar jag på att ta semester hela veckan ut... Jag skulle lätt klara av at jobba, men har mitt återbesök på fredag.. Vilket betyder att det baa blir 1,5 dar o jobba den här veckan, känns lite onödigt ;) Dem klarar sig säkert utan mig i två extra dar haha...

Hur gick det med bhn?

• Miss Me

Hejsan alla glada!!!

På fredag ska jag genomgå min operation.
    Jag känner mig så otroligt nervös och känner mig jätte kittlig i magen hela tiden.
    Skulle behöva lugnande råd av er som redan genomgått operationen... pleeaassee

Ska ha gelehallon 325cc bakom bröstmuskeln. har i dag A-kupa.. vill absolut inte att man ska märka att jag har inlägg, det ska se naturligt ut.

hej!

• Mrsfrida

Hejsan Miss Me!!

Åhh vad kul, avis jag blir.. jag vill också göra min, NU!!! =)
    jag har den 17:e april, längtar sååå mkt!
    Det kommer gå hur bra som helst för dig. Tänk, om en vecka har du ett par skitsnygga bröst =) Grattis!

Jag tänkte på en sak, vilken ålder är det på er här inne som gjort/ska göra operationen!

En fråga till =)
    Jag är aktiv tävlingsboxare.. Tränar konstant och tävlat flera ggr i månaden. Trots detta har jag valt att göra operationen. Jag ska ju parat med läkaren på fredag, får se vad han säger, men någon som vet hur det ligger till med träning och implantat? jag ska ha gelehallon... tror ni det går? man slår ju aldrig varandra på brösten. men kan man träna lika hårt sen? knasfråga kanske, men lika bra å se om ni har någon aning =))

kram på er alla!!

• Miss Me

Hej MrsFrida

Tack för stödet! Jag är 23 år gammal, (ung) haha.. men jag har velat göra det här jättelänge..
    Hoppas verkligen på att reesultatet blir bra..

Om du tränar väldigt mycket kommer läkaren nog att rekommendera dig att ha inlägget framför bröstmuskeln, för då kan du fortsätta med det du gör utan att skada dig. Dessutom blir det en enklare operation och du kommer inte att ha lika mycket ont som jag kommer att få :(

Svar på tråden bröstförstoring 8