bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Jag hade liten A-kupa.. och mycket lite underhudsfett.
Det är inte många som ser att jag opererat brösten. Bara någon som själv har gjort dom ser det.
Miss Me:
Om din läkare rekommenderar dig 325 så är det mer rätt än vad vi andra säger. Tycker inte heller att du ska ha små bröst...det måste ju täcka hela brösten! Och det är mkt sant att lägger du under muskeln så plattas det liite till, men inte så jätte mkt. Hur som, det kommer att synas hur du är gör... men vad gör det! Du betalar så mkt, då ska du få ett par schyssta lökar, sen om det syns att du gjort det eller inte är väl struntsamma. Det blir bra!!!! Du kommer att känna dig så kvinnlig :)
Ni som har gjort det...hur är det med känseln???
Jag har typ ingen känsel under brösten... ungefär som när man kommer från tandläkaren...Lite obehagligt! går det över?
Jag har varierande känsel vid ärren samt i vänstra bröstvårtan. Känner inte skillnad på varmt och kallt med den.
Känseln får du räkna med att den försvinner i typ två veckor :)... Men den kommer ju tillbaka mer o mer för varje dag.. Jag känner stor skillnad nu jämfört med dem frsta dagarna o det har ända bara gått fyra dar!!
c_t: när gjorde du din op?
2001 så det är ett tag sen
Hej alla!
Nu är det två veckor och fem dagar kvar till min operation. I morgon ska jag på en konsultation hos en läkare på en annan klinik en den som skall operera mej, detta för att få ett andra utlåtande. Hoppas nu bara att den läkaren är överens med vad den första tycker, annars blir jag confused.
Jag ringde idag till kliniken som skall operera mej för att beställa tid för en andra konsultation (det är så mycket specialare i mitt fall) men de har inte tid att träffa mej innan en sjuksköterska skulle ringa upp mej för att svara på mina frågor, därefter ringer ev läkaren mej för att konsultera per telefon. Jag börjar känna mej lite orolig när jag läser här om era konsultationer. Jag tyckte min gick ganska fort. I och för sej visste jag vad jag ville ha och läkaren rekomendera det samma utan att veta mina önskemål!!! Jag vill ha anatomiska geléhallon 260/300cc (har olika stora bröst).
Jag vill ju så gärna att det ska bli perfekt, har lidit mycket av mina olika stora bröst, nu vill jag verkligen att det blir superbra!!!!
Vet ngn hur många procent som försvinner om man lägger bakom bröstmuskeln?
Blev precis uppringd av sjuksköterskan på "min" klinik. Nu känner jag mej mycket lugnare och tryggare, puh!
Ser dock fram emot imorgon när jag får ett andra utlåtande.