• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Neds

Salomeh:

Hur gick ditt återbesök? Jag var där idag, hon tog inte bort stygnen. Dem ska tydligen försvinna av sig själva... Fick med mig en tejprulle, tejpen ska bytas en gång i veckan.. Frågade om det här med sportbh.. Jag fick instruktioner om att inte sova med den och att inte ha på mig den hela dagarna heller.. Hon sa även att jag kan "trycka ner dem" med mina händer när jag sitter o tittar på tv typ....

• Neds

Man behöver inte ha på sig just en sportbh, men man fick inte ha bh med bygel. Så en vanlig mjuk bh går också bra....

• Salomeh

Vad fick du för tjep??

Jag var oxå där idag och enligt honom så fanns det inget att ta bort...precis som jag trodde...
    Jag ska inte heller sova med bh på...vilket jag helt missat! Å andra sidan så ska jag ha vanlig bh från och med nu och helst ska jag ha bygel som trycker ihop brösten.
    Jag ska oxå byta tjep fast dagligen...

Men det var jätte skönt att komma dig, min läkare var typ gladare än mig och sa att han inte kunde gjort det bättre. Det känns jätte skönt att han var jätte nöjd.

Att mina bröst pratar är föratt det är vätska som kommer att försvinna, så jag behöver inte vara orolig :)

• Salomeh

Förresten, gick förbi åhlens och provade några bh, provade 75c och ingen av de såg ut som push up trots att det var sånna modeller, så jag frågade en säljare. hon mätte och sa att jag är en 70D. Jag har hela tiden varit en 70B och inte 75A.

• Jordgubbslisa

Hej tjejer!

Surfade runt lite och hittade en intressant sida. Man kunde fylla i sina mått, längd, vikt osv och därefter interaktivt kolla hur man ser ut med olika implantatstorlek. Sidan är amerikans och längd och viktmåtten är därför inget jag är van vid. Vet ni hur mycket 1 lbs respektive 1 inch är?
    Adressen är www.breastdoctors.com

• pickolina

1 inch ~ 2.5 cm
    1 kg ~ 2.2 lbs

• Rat

Snuttungen,
    Jag var på konsultation flera mån. innan operationen men det var inte för att det var så lång väntetid, utan för att jag själv ville lägga operationen runt påsk så jag kunde ta ut sem. (och bli lite "sjuk")i samband med op. Det varierar mycket hur lång väntetiden är, det bästa är att fråga dem.
    Jag har anatomiska "gelehallon" implantat 245 MM bakom muskeln. Tänkte först ta en mindre storlek, var bara ute efter att fylla ut mina små utammade stackare. Carles var bra på att tolka hur jag ville ha det och försökte inte få mig att ta större först men hans fru som jag också träffade trodde att jag skulle ångra mig om jag tog alltför små. Jag funderade mycket fram och tillbaka kring storleken och på operationsdagen när man står framför spegeln igen frågade Charles om jag inte skulle gå upp lite i storlek i alla fall och då sa jag OK och det är jag glad för att jag gjorde idag för de känns precis lagom.
    Om det gjorde ont?..hmmmm, det är svårt att beskriva smärta och det är så olika för alla. Jag kan nog säga att det inte gjorde så ont som jag var rädd för första dagarna efter operationen men för mig blev det lite extra komplicerat och långdraget på grund av en inre blödning (som jag fick av en armbåge rakt in i mitt nyopererade bröst ). Fråga mer om du undrar över ngt. Jag tycker i alla fall du ska satsa på Victoriakliniken
    Kram

Svar på tråden bröstförstoring 8