• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • c_t

Jag vet inte, håller på och hör mig för lite. La du över bröstmuskeln eller under?

• Neds

OK, tack! Då får jag gå förbi där nån dag o kolla :)... Ska bli så kul o handla bikini i år haha

• Salomeh

C_t: Jag la mina under eftersom jag tränar och tävlar och inte kan vara "off" i högst 8-9 veckor. Med mina är jätte jätte fina. Tycker absolut att du ska på konsultation och känna efter. Jag har varit på konsultation hos 3 läkare och Rafael Acosta var den mest seriösa. Pratade lugn, visade bilder, berättade väldigt objektivt om exakt vad som kunde gå fel och rätt osv...Bäst i mina ögon och öron!

Neds: Jag passade på och provade bikini på Åhlens för skojskull...SHIT vad bhn satt bra...haha. Jag längtar efter sommaren redan :D

• c_t

OK, tack för svar. Ska ringa och boka tid där också.

Mvh
    C

• Salomeh

c_t: de har 08-6639306, träffar du Rafael så kan du hälsa från Sally. Lycka till, hoppas du blir lika nöjd som jag är.

• Neds

Är dina bröstvårtor extremt känsliga?? Mina gör nästan ont idag, k'nner av precis ALLT haha

• Salomeh

Neds: Nej är jag inte... jag var det i första dagarna nu är det mkt bättre.

• Neds

Ok.. jag kände knappt nånting id et området första dagarna, men nu börjar det hända grejer hahaha.. men ska väl se det som nåt positivt ;)

• Jordgubbslisa

Nedräkningen fortsätter. 1 vecka och 6 dagar kvar...

• Salomeh

Neds: Hur känns det i armhålan idag?
    Jag har lite "ont" eller vad jag nu ska kalla det...känns som att mina bröst är brännskadade... känns som bhn skaver :(. Jag har börjat bli lite vätskig under brösten igen..typ vid stygnen. Antar att det är ngt som är irriterat!

Svar på tråden bröstförstoring 8