bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Jag vet inte, håller på och hör mig för lite. La du över bröstmuskeln eller under?
OK, tack! Då får jag gå förbi där nån dag o kolla :)... Ska bli så kul o handla bikini i år haha
C_t: Jag la mina under eftersom jag tränar och tävlar och inte kan vara "off" i högst 8-9 veckor. Med mina är jätte jätte fina. Tycker absolut att du ska på konsultation och känna efter. Jag har varit på konsultation hos 3 läkare och Rafael Acosta var den mest seriösa. Pratade lugn, visade bilder, berättade väldigt objektivt om exakt vad som kunde gå fel och rätt osv...Bäst i mina ögon och öron!
Neds: Jag passade på och provade bikini på Åhlens för skojskull...SHIT vad bhn satt bra...haha. Jag längtar efter sommaren redan :D
OK, tack för svar. Ska ringa och boka tid där också.
Mvh
C
c_t: de har 08-6639306, träffar du Rafael så kan du hälsa från Sally. Lycka till, hoppas du blir lika nöjd som jag är.
Är dina bröstvårtor extremt känsliga?? Mina gör nästan ont idag, k'nner av precis ALLT haha
Neds: Nej är jag inte... jag var det i första dagarna nu är det mkt bättre.
Ok.. jag kände knappt nånting id et området första dagarna, men nu börjar det hända grejer hahaha.. men ska väl se det som nåt positivt ;)
Nedräkningen fortsätter. 1 vecka och 6 dagar kvar...
Neds: Hur känns det i armhålan idag?
Jag har lite "ont" eller vad jag nu ska kalla det...känns som att mina bröst är brännskadade... känns som bhn skaver :(. Jag har börjat bli lite vätskig under brösten igen..typ vid stygnen. Antar att det är ngt som är irriterat!