bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Neds, jag har inga stygn alls... de försvann typ första veckan och jag tror inte du har det heller!
Tog bort tejpen igår och det är helt sjukt! Ärren är sååå fina! Min vänstra är typ 2 cm och högra runt 3... lite mindre kul att brösten sticker, svider och bränner... Men snart är det sommar :)
Livet leker, allt känns så bra!!!
Jag var och träffade min läkare idag igen. Hon sa att jag behöver inte bestämma mej för storlek nu utan hon beställer hem några olika sorter, så provar hon ut vilket som ser bäst ut under operationen. De ha särskilda "provimplantat" som de använder till denna utprovning. Betalade även idag så nu är det bara att vänta....
6 dagar kvar nu....hihi
Berättade även för min mamma idag. Det gick verkligen över förväntan, där hade jag oroat mej i onödan, skönt. Jag glömmer liksom bort att jag är vuxen när jag pratar med henne, tror att hon ska bestämma över mej, vilket hon inte gjorde, puh!
juni9
Hur känner du dej så här dagen innan? Jag håller tummarna för dej.
Kramkram
hej
ska operera mig i slutet av juni, och ser verkligen fram emot att få det gjort, men undrar lite om man brukar träffa läkaren fler gånger innan operationen, för som jag förstod det så skulle vi bara ses på konsultationen och nästa gång vi skulle träffas var några timmar innan operationen ska genomföras. hur har det varit för er som redan är opererade?
behöver man träffas flera gånger, eller är det bara om man själv vill.
För jag känner inget behov av att träffaas innan utan känns som om vi har förstått varandra, men det är kanske olika från klinik till klinik och det kanske spelar roll vilka förutsättningar man har??
Tacksam för svar
kram Annah
Jordgubbslisa:
Tack för att du håller tummarna!
Just nu är jag jätte nervös, tänker så mycket på nersövningen. Förstår inte varför jag oroar mig, så mycket över den!
Men längtar till det är gjort!
juni9
Får du komma hem samma dag eller övernattar du på kliniken?
Vad ska du ha för implantat och var skall du göra op?
KalasAnnah
På min första konsultation pratade vi om olika implantat, storlekar, risker osv. På min andra konsultation kontrollmätte läkaren och vi fortsatte diskutera olika implantat. Jag betalade även operationen vid detta tillfälle.
Jag skulle tro att det är som du säger, att ens egna förutsättningar spelar roll. Jag har olika stora bröst och därav har jag varit angelägen om att få träffa läkaren en extra gång. Vi har även haft en telefonkonsultation.
Jordgubbslisa
Jag övernattar på kliniken, så dët känns tryggt! Jag ska till lissliss.
Ska lägga in gelehallon, så vi får se hur det blir, mina är också olika stora, och hänger.
Jordgubbslisa :tack för ditt svar. min läkare sa även att det gick jätte bra att ringa eller maila om det var något som jag undrade över. och eftersom mina bröst är i princip lika stora så är det kanske inte så mycket mer att prata om, utan vi har gått igenom, storlek, placering, inplantat typ etc......jag känner mig allmänt lugn inför operationen men eftersom det är tre månader kvar så hinner det ju dyka upp några tankar.
ha en bra dag
kram
Tack för ditt svar chrissa!!
Salomeh: Nej jag har mina stygn kvar, dem både syns o känns.. När jag drar fingrarna över tejpen så känner jag tydligt varje stygn, lite läskigt faktiskt :).. men men dem försvinner väl antar jag.. Va kul att ditt ärr ser fint ut! mitt ser oxå fint ut, om man bortser från stygnen haha.. men dem kanske e så pass synliga för att dem håller på o lossna?...
Juni9: Håller tummarna för dig!
KalasAnnah: Jag var bara på en konsultation innan op, och sen träffade jag läkaren två timmar innan op igen... Så länge du inte har några fler frågor än de du fick svar på på din kons så behöver du inte fler.. Men självklart så tycker jag att vid minsta frågetecken så bör du ta en extra kons.. Det är en stor grejman bestämmer sig för att göra o bör känna sig helt trygg!
Oj oj, det här blev visst långt :)
Ha en bra dag tjejer, VÅREN ÄR HÄR!!!