bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Ringde till läkaren och de sa att självklart ska jag inte göra det varje dag om jag blir irriterad. Så det är ju skönt :)
Neds: Mm, jag vet, min mamma kör det där snacket varje gång för mig (utan att jag klagat på ngt) och ändå gnäller hon på sin näsa...så nu har jag hållhake på henne hihi...
Tänk att föräldrar kan vara så stolta! Vad glad du skulle bli om hon sa det direkt till dig själv att dina nya kompisar är jätte fina!! Jag skulle blir super duper glad om min mamma reagerade så...det återstår att se :D
1 vecka och 5 dagar.....
Har läst att många blir svullna runt magen efter operation? Är det som en del säger vätska, och varför får man det i så fall.
Jaaa du får rätt mkt..jag var hur dallrig som helst runt magen men nu har det lagt sig..Kroppen binder vätska och det är inte så konstigt med tanke på vad kroppen får gå igenom. Det är absolut inte farligt!
Salomeh - Vad skönt, det känns ju alltid bättre att få bekräftelse av sin läkare så klart.. :) Hoppas det läker ordentligt nu.
Har knappt sovit inatt för att den där dumma värken i armhålan kom tillbaks :(.. Är det ingen annan som fått det efter sin op??
Neds: Jag känner faktiskt av armhålan idag...bara vänster! fast det är inte armhålan diekt min är typ muskelfäste...bröstmuskeln. och jag undrar om det inte beror på att jag körde bil igår och kände hur jag spände muskeln hela tiden....:(
Jag känner oxå bara av vänster!.. Jag körde bil i måndags, men hade ont i armhålan redan innan d.. o d blev inte värre av bilkörningen.. sen fösvann d ju igår o kom tillbaka inatt igen...
Hur tyckte du d va att köra? jag tyckte bara det var obahgligt att växla när man drog växelspaken neråt, typ från 1:an till 2:an, eller från 3:an till 4:an.. att dra den uppåt var inga problem alls..
Neds: Kändes rätt obehagligt måste jag säga... för att lägga i backen måste jag trycka ner spaken och det kändes riktigt scary! men att jag har ont i vänster tror jag beror på att jag hade armen på ratten hela tiden....det blir ju statiskt belastning på muskeln och det är säkert det som spökar.... men läkaren sa även att min vänster inte var lätt, det fann en del band och nerverna gick hur som så han var fick lite extra jobb...kan vara lite sånt oxå.
Aha ok.. Det är säkert inte nåt o oroa sig över, det e bara irriterande!!.. Går det bra o h´jobba o så annars?
1 vecka och 4 dagar kvar