• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Mrsfrida

juni9

Jag har blivit nersövd 2 ggr innan, jag måste hålla med Neds om att det faktiskt e en lite Häftig känsla. Det kommer gå jättebra!! Tänk vilken tur att metoden finns, hade inte velat vara vaken vid ingreppet =))

• pickolina

Neds - Första gången jag op brösten så var jag väldigt noga med att byta tejp ofta och att rengöra noga. Det ställde till med en hel del problem så som inflammation, irritation, klåda osv... Efter det är jag op ett antal gånger av div orsaker och då har jag istället gjort som så att jag byter tejpen så sällan som möjligt och rengör ingenting utan låter det bara vara och det är defintivt det som fungerar bäst för mig... Så det skulle vara mitt råd. Låt det bara vara... :)

• juni9

Neds:
    På onsdag, är det dags!
    Så då får vi hoppas det går bra!

• Jordgubbslisa

7 dagar kvar....

Tänk om man visste på förhand att resultatet kommer att bli jättebra. Det är ju vad jag (naturligtvis) hoppas på. Jag vill kunna tänka att detta var väl inget att vara orolig för, hade jag vetat att det skulle bli så här bra hade jag gjort operationen för länge sedan.

Jag drömde härom natten att operationen var klar.... fortsätter sen, svärmor kommer......

• Jordgubbslisa

.....när jag vaknade på operationsbordet var min första tanke "skönt, jag har inte ont". Dessvärre satt implantaten utanpå och ärren långt ner på magen. Huh, mardröm. I drömmen var jag djupt olycklig över att jag gjort operationen, ville ha tillbaka mina mjuka små bröst.

juni9, hur känner du så här inför, har du skaffat allt du behöver?

• juni9

Jordgubbslisa:
    Jag är fruktansvärt nervös,kommer nog vara panikslagen på operations dagen. Så det känns lite jobbigt!
    Jag har inte skaffat det jag behöver än, får göra det i morgon!

• Neds

Tack Pickolina! Det har funkat jättebra hittills att bara låta d vara, men det kliar så fruktansvärt...

Juni9 & Jordgubbslisa: Va spännande! Jag tror Ni båda blir nöjda, men det är klart man är nojig.. Ni får ge varann stöd :) Det är jätteskönt att ha nån som op:at sig ungefär samtidigt o snacka med.. Så Salomeh, hur e d ;) ??

• Neds

En fråga.. Jag ska inte ta bort mina stygn, dem ska tydligen försvinna av sig själva.. Någon annan som har så?.. Jag fattar inte riktigt hur dem ska försvinna? Jag har ju hela tiden tejp på, är det meningen att jag ska pilla bort dem själv :(???

• chrissa

Neds:

Mina stygn skulle inte heller tas bort, utan försvinna....och de gjorde dom! Även fast tejp satt där.

• Zemiramis

SWING, RAT, NYFNIKEN, FAMOUSFAIRY, PICKOLINA MFL MFL

Vad säger ni om att ses igen, och gärna några nya också för den delen. För ett tag sedan pratade vi om början på april och det närmar sig nu. Så vad säger ni? Kan ni? Vill ni?

Svar på tråden bröstförstoring 8