bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Lycka till Jordgubbslisa!
Tack Rat!!!
Nu har barnen åkt till farmor, jag har bäddat rent i sängen, tvättat duschdrapperiet, dammsugit, torkat golv, diskat, tvättat.
Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem, han vill ha lite kvalitetstid med mej och mina "gamla" bröst innan jag duschar i descutan
Hej
Hoppar in här jag med. Får man va med?
Hittade hit efter att jag startat upp en ny tråd här för bröstförstoring, en tråd för allt som har med bröstförstoring att göra.
Hoppas ni alla hittar den nya tråden.
Forum/Kroppen/Här träffas vi som ska eller har gjort en bröstförstoring.
Kram
Hejsan!
Nu är det bara 2 veckor kvar...
Tänkte kolla med er som har partners.. vad tycker dom?
Min pojkvän är tyvärr helt emot det. Jag vet inte om han är rädd, eller vad det är. Detta får mig såklart att tveka, men jag ska ju inte hoppa över det för hans skull heller... sen blir jag orolig, tänk om det blir för stort och han äcklar sig för det... jag ska lägga i 400 i varje... tacksam för era erfarenheter... =)
kram frida!
Frida: Min kille var varken emot eller för! Nu i efterhand säger han hela tiden att de är jätte fina och att de var fina även innan....
400 låter förvisso mkt men det beror ju på hur stor du är själv.Är du osäker så kan du stoppa 400g köttfärs/ris i en påsa och lägga i din bh föratt känna hur det känns och hur stora de blir... jag var rätt säker från början på min strlk så jag gjorde aldrig det..har 300 och de är naturliga/på gränsen till stora..Men det beror på vad man vill ha, vissa vill ha fotbollar föratt det är porrigare...så det är lixom ditt val.
Förresten, någon som vet vart Swing tagit vägen? =)
Ni som kanske känne rhenne, vet ni hur mycket hon la i? läste på en annan tråd, och märkte att vi har samma "kroppstyp" längd och vikt mm.. så lite nyfiken på vad hon gjorde för typ av operation och hur mkt =)
Mrsfrida: Jag är här, men läser mest bara andras inlägg.
Jag är 169/65 och har 360g anatomiska geléhallon. Gick från full B till D eller DD, och det ser lagom ut på mig. Valde att inte berätta för äldre släkt och kolleger och ingen har märkt något.
Nemen hejsan =)
okej, vad hade du för storlek innan?
de rekomenderar 400 (han tyckte 450), men jag valde att ta 400... han sa att det skulle se naturligt ut på min kropp..
mvh fridaa
Hej Hej!!
Jag har bara en fråga.
Är de normalt nu efter 1 v att de ena bröstet är mer olikt de andra? .. de andra har redan format till sig medan de andra fortfarande sitter lite högre upp.
Kan de bero på svullnaden?
Tacksam för svar
Ha de bra / N
Hej på er är det någon som känner till plastikkirurgicentrum i malmö? Och om det är någon som har gjort bröstförstoring där?Eller om det finns något ställe att rekommendera.