• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • 3barnsmamma

Hejsan

Tack för svar Peisy och Salomeh.

-Salomeh
    Var op. du dig och hur mkt la du in å sort?
    Har du någr bilder man får kika på?
    Jag jobbar inom hemtjänsten så det blir mkt lyft, sam att jag styrketränar mkt. Därför skulle jag vilja ha framför, har hört att resultatet blir naturligare om man lägger framför.

Kramkram

• Salomeh

3barnsmamman: jag kan fixa bilder till dig. och även ta bilder på ärren. Jag är otroligt nöjd!!!
    Gjorde det på Shama Estetics group på Östermalm. Rafael Acosta och en dansk läkare jobbar där och de skiftas och jobbar 3 månader i sverige och 3 utomlands.
    Jag la i 300 och toppig gelehallon. Hade A-Bkupa förut och nu är jag C-D beroende på omkrets. Är som sagt, super nöjd.

vad har du för mail?

• Neds

Salomeh: Hur e läget? Funkar allt som d ska?

• Salomeh

Hallå Neds,

Det är bara bra...mina bröst har krympt lite...hahaha nä men de är inte så stora som förut, antar att det är svullnaden som lagt sig.

Hur mår du själv? har stygnen försvunnit nu eller hur går det?

• soophy

Sahlena: Tack. Undrar också, eftersom jag har en bit att åka om man har en konsultation och sedan operationen eller om det är fler konsultationer?

• Stora A

Gabriella77

Jag op:ade mig där och tror att vi har ungefär samma kropp! :)
    Jag la bara in 285cc och kände först att jag la in för lite men känner nu att jag är väldigt nöjd med att jag inte la in mer.
    400 resp 440 är ganska mycket, men allt beror på vilket resultat du vill ha, för mig var det väldigt viktigt att det skulle se "naturligt" ut, och det har jag nog fått, men hade jag lagt in 350 som jag ville så hade det nog blivit ganska "plastigt" ;)
    Men min läkare sa att han inte ville lägga in mer än 285, så om din tycker att det är ok med 400 så blir det säkert bra!

Vilken läkare har du pratat med?

• Stora A

3barnsmamma

Jag har tagit ett lån från min bank och betalar 1500 kr i månaden och då var mitt lån på 70', detta skall betalas av på fem år, har betalat på det i 1 år och 3 månader nu och det känns bra att se att det minskar!

• Salomeh

Neds har du provat ut ngn bikini???:D

• Mrsfrida

på tisdag gäller det =) nervöööst!!

Pama_lija

hur känns det för dig? det e måndag för din del väl? hihi så nära det e, känns som man väntat en evighet ju, och nu är det dags!! =)

• Gabriella-77

Stora A

Ja..det kanske är lite stort..Idag har jag lutat åt det mindre alternativet.. Hur vid är du runt bröstkorgen? Mycket volym komer ju till med breda inplantat, jag kommer ha 13 eller 13,5 cm breda implantat. Jag har pratat med Per Hedén som kommer att operera mig. Vem var du hos?

Svar på tråden bröstförstoring 8