bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
descutan tror jag...?
Descutan stämmer bra.. :)
Tack, känner igen det när ni skriver det.
Hej på er allihopa!
Tänkte bara skriva några rader såhär dagen efter operationen. Opartionen gick jättebra, bemötandet på AK var verkligen proffsigt och tryggt. Efter att ha pratat med narkosläkeren och blivit ritad på (framför filmkameror - det skulle bli en utbildningsfilm) så fick jag lägga mig på britsen. Jag fick något som skulle göra mig "lugn och skön" - och jajamensan, jag kände mig som efter några glas skumpa, skämtade med sköterskorna och flöt ut i filosofiska resonemang..hi hi.
Vaknade upp ett par timmar efter operationen och hade ont och var groggy, men så borta att jag slumrade på och glömde smärtan. Fick äntligen äta - hungrig som bara den - är en riktig frukostmänniska så det var så tomt i magen!
Blev sen hämtad av en vän som stannar och tar hand om mig mornar och kvällar/nätter denna vecka. Sov uppallrad i soffan inatt - gick förvånansvärt bra även om jag vaknade några gånger. Idag har jag mest tryck över brösten och lite ont runt stygnen och stel som bara den. Även om det såklart är olika för alla så måste jag ändå säga att det hitills varit lindrigare än jag trott - kanske kan vara en uppmuntran till er som är nervösa inför dagen D. Hej hej för nu!
Hej Gabriella-77!
Vad skönt att höra att det gick bra! Vilken storlek blev det? Vilken sorts implantat har du? Och ligger implantaten under eller över bröstkorgen?
Har ju 8 dagar kvar nu...
Hoppas du även fortsättningsvis mår bra och inte får alltför ont de närmaste dagarna!
Sköt om dig!
Grattis till dina nya "vänner" :)
Efter första veckan blir det bara bättre och bättre!
De är väldigt proffsiga på AK.
Hoppas att du känner dig nöjd!
Kom tillbaka och berätta hur de blev, vilken storlek du valde mm när du känner dig lite piggare!
Normalliten och Stora A och andra...
Det blev anatomiska gelehallon; hö FM 395 och vä MM 360, 13 cm breda under bröstmuskeln. svårt att säga hur dom "blev" - just nu står dom rakt ut och är hårda men jag antar och hoppas att dom sjukner och mjuknar... Vad har ni andra för erfarenheter av hur bröstem förändras från operation och framåt?
Det händer saker hela tiden! Tror att mina börjar se som de ska nu efter 4 månader, men man får nog ge sig till tåls nästan ett halvår innan man kan förvänta sig att de har "hängt till sig" och så... :)
När värken har gått över, det är då den stora väntan börjar! Då vill man bara ha sina ny bröst på en gång! Men av de jag har sett så blir de bara bättre och bättre, förutom mina då som jag var tvungen att göra om, men det berodde på att de lyft mina "för lite" första gången.
Så du valde droppformade?
mina gick ner efter 10 dagar...Gjorde för drygt 5 veckor sen...känns som att jag haft mina kompisar i flera månader :D
En sak jag reagerar på, speciellt nu ihelgen då det var fint väder..hade jag linne och det var faktiskt inte så jätte urringat, men folk glodde som f-n. Efter ett tag blev det faktiskt lite jobbigt :(
Hej igen,
Går svullnaden ner snabbare om man lägger utanför bröstmuskeln? Någon som vet? Efter hur lång tid var ni som op:at er tillbaka på jobbet?
Många frågor är det...