• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • sahlena

soophy:
    Jag var på konsultation ca en månad innan men då bor jag bara 5 mil från uppsala. Dom har ju en jättefin övernattnings lägenhet i anslutning till kliniken. Jag fick tillbringa min natt där för jag var den som mådde bäst efteråt. Det ingår övernattning i priset. En trygghets grej från läkarens sida. Kändes så skönt att inte behöva åka hem samma dag. Man är ju inte så himla kaxig efter.

• soophy

Sahlena:

Okej, det låter ju helt kanon det. Känns tryggt att övernatta där, fast det kanske man gör på de flesta ställen.

Undrar också vad skillnaden är på runda och droppformade inplantat? Har letat efter bilder, men hittar ingen direkt skillnad..

• vanilj70

Hej tjejer,
    Hittade hit när jag googlade på bröstförstoring, kul att hitta andra likasinnade Jag har fortfarande inte tagit steget att boka konsultation men har till 99% bestämt att det ska bli nya bröst. Kommer säkert ha en massa frågor fram över. Ska försöka hinna läsa igenom dom tidigare trådarna för det verkar finnas mycket att lära av er

• 3barnsmamma

Hej tjejer
    Hoppas allt e bra med er.
    I förrgår tog jag 1s steget mot förstoring. Mailade Gabriella Sellman på Plastikkirurggruppen i Stockholm. Fick svar i går. Nu ska jag maila över bilder till henne samt mina önskemål. Hon skulle titta på dom och maila tillbaka vad hon tycker å tänker. Å ge förslag på vad som blir bäst. NERVÖS !!!!!!!!!!!
    Senare kommer jag boka tid hos henne för konsultation.
    Kram på er alla. tack för att ni e så otroligt gulliga här.

• 3barnsmamma

Hej salomeh
    Kanon!!!
    Du kan maila bilderna till mig. lena7843@hotmail.com
    Så nyfiken på dina bilder.

Fler som har bilder?
    Någon som lagt framför här?

Kraaaaaaaaaaaam

• Peisy

Hej 3barnsmamma,

Jag ska oxå lägga mina framför. Börjar bli lite nervös nu, 25 april är det dags. Kan skicka bilder till dig sen.

Lycka till

Kram

• Salomeh

Peisy: var inte nervös...det var jag oxå, men nu undrar jag över vad! Du kommer inte att ångra dig!! :D

• Stora A

Jag tror att jag hade 13 om jag inte minns fel... :)

Jag opererade mig hos Magnus Hober, han var helt fantastisk!
    Han är dock inte kvar hos dem utan har startat eget i mindre regi...
    Det jag kan säga om akademikliniken är att de inte är lika personliga som de var förut nu när de blivit så "kända" men de är fortfarande otroligt duktiga!

• Stora A

Gabriella-77

Det jag blev så imponerad av var att när det gått ca 7 månader så hade mina "hängt till sig" lite för mycket... ;)
    Så då gjorde de om det kostnadsfritt!
    Han är verkligen en perfektionist! :)

• Stora A

soophy

Allt beror på hur dina bröst ser ut idag! Har du runda fasta bröst idag brukar det se "naturligast" ut med droppformade medan om man som jag hade häng inte vill "förstärka" det så är runda bättre!
    Det som är en stor nackdel med droppformade är att de kan snurra...

Svar på tråden bröstförstoring 8