bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
hejsan alla är det någon av er som känner någon eller ni själva som har opererat tuttisarna och sedan fått barn, hur pass mycket "häng" man får?
Hej alla!
Var länge sedan jag tittade in här.Opererade mej för två år sedan.Kul att känna igen en del namn och att diskusitionen fortsätter.
Jag tänkte tipsa om en bra underklädesaffär som öppnat i Malmö där det verkligen finns alla storlekar.
Och snygga saker.
Ligger vid triangeln heter Feeling.
Jag har 70F efter op. Så jag har haft såååå svårt att hita en snyggg bh ,eller bh överhuvudtaget.
Det har varit mitt enda "problem" efter op. annars är jag helnöjd med mina bröst.
Lycka till alla!!!!
Hej algit, kul att se dig här igen!
Hej
Berättade om operationen för min syster idag och hon tog det bra, mycket bättre än jag trodde. Så det känns bra nu att alla min närmsta vet om det. Nu är det bara det värst kvar...och det är chefen. Tror inte jag kómmer att berätta för honom, men måste ju säga något för att kunna vara ledig.
Jag ska ju som jag berättat tidigare ha ärret vid vårtgården. Är det någon som har erfarenhet av det?
Hej!
Jag är ny här, eller, jag har läst en del här men aldrig skrivit förut. Jag ska göra en bröstförstoring på Akademiekliniken om en vecka, 16 april och börjar känna mig pirrig! Det har varit jättebra att läsa här, har fått svar på massa frågor och funderingar.. Men en osäkerhet finns kvar; jag har ännu inte slutligt bestämt storlek på implantaten, det kommer göras dagen innan operationen. Så jag tänkte fråga er om råd. Jag är 169cm lång, väger 63 kg. Jag är ganska bredaxlad och muskulös. Idag har jag a-kupa, med högra bröstet lite större och aningen häng i efter amning. Jag vill ha en C-kupa och kommer lägga in anatomiska gelehallon. För att kompensera asymmetrin så kommer höger implantat vara högprofil (alltså även lite extra cc)då det ska läggas lite lägre än det vänstra. Det kommer vara moderat projektion. Jag har tidigare tänkt lägga 360 cc i vänstra och 395 cc i högra..men nu har jag börjat överväga 400cc i vänstra och 440cc i högra. Vad tror ni? Vill inte bli "bystig" men vill inte vakna upp och känna "varför la jag inte in lite till?". Tacksam för svar och reflektioner!
Hej allihopa!
Jag har funderat på att göra en operation en längre tid nu, och gått från klarhet till klarhet genom att läsa era inlägg, jag måste göra detta!
Nu är det så att jag bor i Norrland och det finns inga kliniker här i närheten, så det lutar mot Sthlm, men jag har ingen aning om vart! Skulle vara mycket tacksam för tips!
soopy:
I uppsala finns annars en super bra klinik oxå. Liss och Liss. Jag opade mig där för ca 10 mån sen och kan varmt rekomendera dom. Bra bemötande, och ganska bra pris.
Hallooooo
Ni som op er, har ni tagit lån?
Vart har ni tagit lån? Hur mkt får ni betala i månaden å hur länge?
Jag kommer ta lån, men vet inte vart än.
Är det ingen här som lagt framför???
Ser att nästa alla lägger bakom, skeulle vilja ha framför men lite soäker än.
Kram
Hej 3barnsmamma,
Jag ska lägga framför muskeln. jag tror det beror helt på hur man ser ut. Min kirurg har sagt att det inte blir snyggt på mig att lägga bakom. Jag har som han uttryckte det trånga bröst och måste därför ha framför för att kunna töja ut brösten och minska risken för dubbla bröst.
3barnsmamma: Jag tog inte lån. Fick halva summan av min kille i födelsedagspressent och andra halvan egna pengar.
Jag har lagt framför och är super nöjd. Har sett några som lagt under och jag personligen tycker jag att man får en "plattare" intryck.
Sen jobbar jag en del som personlig tränare och att hålla mig från träning i flera månader är inte hållbart för mig. Bröstmuskeln fäster i revbenen och det är där läkaren måste skära upp för att stoppa in inplantaten. jag personligen kände mig obekväm med att skära i muskelfästet eftersom det fyller sin funktion.
Många kompisar var emot att jag skulle lägga det framför men nu i efterhand tycker alla att de är jätte fina och att jag gjorde ett bra val.
Lycka till!