• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • 3barnsmamma

Hej Peisy

Lycka till den 25e, håller tummarna för dig att allt går bra. Du måste höra av dig när allt e klart. Självklart vill jag se resultatet sedan.
    Hur mkt kommer du lägga in å sort?
    kram

• Normalliten

Hej alla,

Helt ny i chatten... Har läst nästan alla trådar och tagit del av både råd och kommentarer... som också har hjälpt mig en hel del.
    Jag kommer op:as den 25:e av Gabriella. Har funderat till och från under de sista 13 åren och nu bestämt mig för att ta steget. Var på konsultation för någon månad sedan och bestämde då, tillsammans med Gabriella, att det ska bli runda geléhallon på 300 cc under bröstmuskeln. Jag ville först ha lite mindre, då jag är ute efter att se ut som jag gjorde innan barnen och åldern kom ikapp mig Men när Gabrilla undersökt och känt, mätt och tittat och lyssnat - och även tittat på den bild på "drömbrösten" som jag hade med sa hon att 300 cc skulle bli bäst på mig. Vi bestämde på konsultationen att det skulle bli 275 cc, men efter jag gått hem och provat med ris och maken fått titta och säga sitt ändrade jag till 300 cc som Gabriella rekommenderade. Tänkte att hon som är van vet nog bäst.
    Jag är 41 år, har 2 barn som jag ammat, är 161 cm lång och väger 52 kg, - varken stor eller liten. Hade 75B innan barnen och fyller nu inte ens en 75A
    Fick op:tiden i onsdags (11 april) men bokade om då jag ska på party nästa fredag och inte vill riskera något.
    Självklart är jag supernervös. Jag tränar en hel del och har läst massor då jag vill vara så förberedd som möjligt. Jag kommer inte träna alls på 5 veckor. Promenera istället för att ta buss/tunnelbana och sådan självklart, men inte träna. Bröstmuskeln kommer jag inte träna på 3 mån. Efter ca 5 veckor ska jag börja stavgå och springa, men gymmet och alla pass där hoppar jag över till höstterminen startar igen. Kommer säkert "smygträna" med hantlar från slutet av juli då det gått 3 mån, men har bestämt mig för att inte utmana ödet utan lyssna på de råd jag fått.
    Kommer fortsätta läsa råd och inlägg och svarar gärna på ev. frågor.

• 3barnsmamma

Hej Normalliten.

Välkommen hit.
    Jag ska också göra min op. hos Gabriella fast nästa sommar. Har nyligen tagit 1a kontakten med henne via mail och fått fin respons tillbaka. Hur var hon på konsultationen? vad kommer du få betala för din op? Vad ska du lägga in för sort?

Håller tummarna för dig å önskar lycka till nu när du ska op.

Kramizzzz

• Normalliten

Hej 3barnsmamma

Tack!
    Jag läste att du skulle till Gabriella och det är faktiskt en bidragande orsak till att jag bestämde mig för att göra ett inlägg.
    Gabriella gjorde ett mycket bra intryck på mig på konsultationen. Hon var mjuk, lugn och professionell! Jag har hört gott om henne och hon är faktiskt den enda jag var på konsultation hos - jag tyckte inte det fanns anledning att springa runt och leta när jag fick förtroende för henne direkt.
    Jag kommer betala 42 000 för de runda geléhallon som jag ska lägga in. Om jag får kapselbildning och det krävs en klyvning tillkommer en kostnad på 5 000 kr. På vissa ställen ingår detta, andra tar mer betalt (upp till 20 000 kr har jag hört). Prislistan finns på deras hemsida...

Tack för att du håller tummarna - vi hörs säkert igen. Om inte förr så efter min op.

Kram

• Rat

Hjälp tjejer!
    Nu kommer en sak som inte alls handlar om bröstförstoring;

JAG SÖKER DESPERAT EFTER EN FRÄKNIG MODELL TILL NÄSTA VECKA!!!!!!! Min man är fotograf och jag hjälper honom med anskaffning av modeller ibland. Nu behöver vi en tjej mellan 18-28 år till en ansiktsbild, någon som är fräknig, helst blond eller rödblond. Det hela handlar om rent vatten så det är för en god sak
    Snälla hör av er hit om ni tror ni skulle passa eller vet någon annan!!!!!!!!!!

• Rat

Famousfairy:
    Jag har för mig att du skrev att du var rödblond, därför kom jag och tänka på att skriva ett inlägg här för att söka modell (se inlägget ovan)

• Peisy

Salomeh: Jag är inte så nervös ändå.....det jag oroar mig mest över är att de kommer att bli för stora. Jag är säker på att jag inte kommer att ångra mig, hur det än blir så kommer jag förmodligen att vara mer nöjd än jag är nu.

3barnsmamma: Jag ska lägga in runda gelehallon 310cc och 250cc, har olika stora bröst nu så därför olika.

Jag tycker det känns så stort med 310 cc, men det kanske det inte är. Jag är inte så liten själv...171 cm, 65 kg så det kanske kan bli lagom ändå.

• Salomeh

Så där...nu har jag skickat 3 bilder till dig :D

• Salomeh

Peisy,
    Tror faktiskt att det blir lagom på dig...självklart beror det på hur stora de är nu innan.... Har du provat med koktris/kött i bh'n för att känna eftre om du tycker det är lagom el för mkt?

• Peisy

Salomeh: Har testat med ris och tycker nog att det känns bra. Hellre lite för stora än för små

Är det någon som vet vad svampen man ska duscha med hetet? Måste till apoteket i veckan och köpa den.

Svar på tråden bröstförstoring 8