bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Jag har också råkat ut för en del negativa reaktioner på min kommande op. Men oftast tycker jag att det är de som redan har "tillräckliga behag" som är negativa. Lätt för den som redan har egna tuttar att säga att de inte tycker att en op behövs.
Go kväll
Peisy och Normalliten.
De är presic sådana inlägg jag menar, har kikat på båda sorterna.
Men vad ska man köpa för stl då???
Om man har liten A, ska man då shoppa A-kupa eller ska man shoppa C-kupa som man vill ha??!!! Vad har ni för stl å¨de inläggen. Såg att ena (de lösa) fanns i "en stl" å de andra med spännet fanns i a, b eller c - kupa.
Måste börja fylla ut mer å mer så deet inte blir så stor skillnad när man får boobsen.
Kraaaaaaaaaaaaaam
Skulle köpa nya underkläder igår men fy vad deprimerande att stå där i provrummet. Så länge den uppstoppade bh-n sitter på så är det okej men för att prova nya måste man ju ta av den uppstoppade och så står men där som gud har skapat en och han var definitivt inte på sin generösa sida när han gav mig bröst Så just där och då så flög den sista gnuttan osäkerhet bort nu blir det en operation punkt slut. Nu vill jag bara få det gjort så fort som möjligt vad tror ni är det att hoppas för mycket att vilja få det gjort innan juli?
Trist att höra om era "vänners" negativa reaktioner på bröstförstoringar. Men det är väl så att det är i "framgång" likväl som i motgång som man märker vilka som verkligen är ens vänner. Jag har haft tur med jättefina och positiva reaktioner. Har iofs inte berättat för min syster och föräldrar - men har inte haft så tight kontakt med dom sista året heller. Ska bli intressant att se om någon annan i klassen eller vänner märker och vad dom säger..Och vad jag ska svara. Har inte använt mig av nån förberedande vaddering så det lär ju synas. Säms inte alls för det så funderar på att välja den pragmatiska stilen typ: "Japp - har fixat brösten, 25000 styck - värt varenda öre!". Ska bli spännande...
Gabriella-77: Ha ha ha - Jag gillar din inställning! Önskar att det var precis så enkelt, men tror tyvärr inte det
Har valt att berätta för barnen och en väninna (som själv gjort op) - inga andra vet och jag vet inte vad jag ska svara. Chefen vet att jag ska opereras, men inte för vad (sa att det var en "kvinnlig sak") så jag sjukskriver mig själv 3 dagar - sedan kommer Valborg och jag är ledig ändå... ska tillbaka till jobbet efter en vecka.
3barnsmamma - mina är ju de lösa som bara finns i 1 storlek. Jag har 75B i BH och lägger inläggen olika beroende på om det är en push-up eller inte. Sen har jag använt ganska mycket uringat för att framhäva bysten den sista tiden... Gör allt för att förvirra omgivningen...
Vilka tråkiga kompisar! Jag har bara hört positivt från mina....många vill känna och så fort det är bara vi tjejer vill de se.... till och med killar har reagerat positivt på mina :D Jag är faktiskt stolt över mina nya kompisar/reservdelar :D
Salomeh:
Jag läste tidigare om att du kände dig svullen runt bålen efter operationen? Hur länge höll det i sig? Gjorde du något för att få det att ge med sig? Är som en säl över magen...iofs har jag inte tränat på en vecka, men jag äter inte några mängder och ändå känner jag mig så plufsig som sällan förr....
Normalliten: Jag satte upp håret snyggt, använde mina färgglada långa linnekjolar, kavaj över mörk tröja, tunn sidensjal kring halsen och annat som drog blickarna till sig, så att kollegerna inte skulle se mina nya bröst. Lycka till!
Är det någon av er som har eller känner någon som gjort en bröstförstoring och har någon reumatisk sjukdom ex Fibromyalgi?
(Kanske ni fått besked att smärtan kan bli värre pga Fibron)?
Swing: Tack för tipsen
Har även förstått att du op:at dig på samma ställe som jag ska op:a mig på onsdag. Du verkar, som jag, arbeta på en konservativ arbetsplats och tränar även en hel del? Jag vet att det är individuellt, men tror du att jag kan börja springa efter ca 5 veckor. Frågade Gabriella om det på konsultationen och hon svarade att det förmodligen skulle gå bra. Jag har tänkt vänta med body-pump, aerobics, yoga och pilates till ht börjar igen, men det skulle vara skönt att få springa och power-walka (promenerar idag med stavar 5 dgr/vecka) under sommaren Är nu spänd och lite nervös, men allra mest förväntansfull