bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Normalliten: Jag opererade ju mig i slutet av sommaren och tränade inget mer det året. Du kommer att känna om din kropp pallar med att börja springa, men jag tror det. Power-walk är ju mycket bra, starta med det.
Jag dansar mycket och det var mest rörelser med armarna från mitten och utåt sidorna som gjorde ganska ont i flera månader efteråt. I stället för bugg i högt tempo tog vi i stället nybörjarlektioner i Lindy hop året ut. Mot slutet av året kändes det bra att bugga igen. Bubb gick ju an med min man i början, HAN visste ju hur det var fatt och kan föra mig med försiktiga rörelser. Lycka till, snart är det ju dags!
3barnsmamma: Jag tror det blir bäst om du köper a eller b. Jag har fått mina av en kompis och tror att det är b i dom. Jag har olika storlek på mina bröst (en a och en b-kupa) och den sitter bra på båda sidor.
Bara 2 dagar kvar nu...börjar pirra lite mer nu. Ska bli så skönt att äntligen få det gjort.
Peisy,
LYCKA TILL!!!!!
För mig är det dags om 3 dagar.
KRAAAAAAM
Någon som opererats av dr. Igor Niechajev på Lidingökliniken eller Hans Atterhem
Swing: Tack ännu en gång för svar - skönt att höra från någon som vet. (Lindyhop är väl inte så mycket lugnare än Bugg - mycket imponerande!!) Jag återkommer säkert med massor av mer frågor efter op..
Peisy och Snuttungen: Lycka till - vi hörs väl efter våra resp. operationer!? Vi får då "beklaga" oss och peppa varandra
Gabriella-77: Hur mår du nu? Har svullnaden och det "sälliknande" formatet lagt sig?
Normalliten,
jag håller tummarna för att vi INTE ska behöva beklaga oss så mycket utan bara kan njuta av våra nya kompisar!
Kram och GOOD LUCK TO YOU TOO.
Normalliten och Snuttungen: Lycka till tjejer. Klart vi ska stötta varandra efter våra op. Skönt att ha någon i samma sits att beklaga sig lite för.
Kram Kram
Första veckan är värst. Försök att sätta av den veckan för er själva och mest vila och ta det lugnt. Ta regelbundet de värktabletter ni får i 4-5 dar och känn sen efter dom de verkar behövas, eller inte. Man ser lite läskigt grotesk ut med svullnad och tejp, men det går över. Oroa er inte i onödan och lycka till!
Hur gör jag ristestet har försökt läsa mig till hur man gör men jag får inte till det. Lägger okokt ris i en påse och sedan plattar jag till det så det liknar ett inlägg men sen då? Hur vet jag hur mycket jag ska platta till? Hur plaserar jag det i bh-n, bara på bröstet eller? Men då sticker det ju utanför bh-n. Nej det här måste ni förklara för mig.
hej alla!
Hoppas att allt går bra för er som är opererade och att ni som fortfarande väntar inte är för nervösa.
Jag ska opereras om ca 2 månader och kollar denna tråden lite då och då, har läst att en del blir väldigt svullna runt magen, blir alla det? och vad beror det på? Finns det något man kan gör åt det?
Hoppas någon kan svara på min fråga
kram kram