• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • Salomeh

KalasAnnah: Jag har inte barn och har inte ngn tanke att skaffa närmaste 2-3 åren, men vad jag har förstått så går det hur bra som helst att amma. Å skulle jag få hängig bröst som stör mig så får jag väl ta en ny "make-over" :D Jag lovar du kommer inte att ångra dig... jag har väntat i flera år och nu tänker jag "varför har jag väntat så länge"!
    Lycka till!

• KalasAnnah

tack det var precis så jag tänkte, men det är alltid skönt att höra från någon annan. jag har också förstått att det ska gå bra att amma, men det är kanske just att de skulle kunna börja hänga som oroar mig, men man kan ju inte sitta och tänka för mycket på alla om eller men för då blir man ju galen, utan man får väl göra det som känns bäst just nu

• Salomeh

Alltså nu vet jag ju inte hur det är att amma och ha gigantiska bröst men vad jag har hört är att dels är det ärftligt! om man får bristning, om man får hängtuttar osv...dels beror det på hur mkt man sköter sig och hjälper kroppen att "bevara" sig. Att man har en bra bh med breda axelband som är åtdragna föratt brösten inte ska tyngas ner... men sluta oroa dig över sånt och njut av att du snart får nya fina bröst :D

• Jengirl

Snuttungen

Du behöver inte förklara för mig varför du ska göra en bröstop. Jag vet precis hur det är att gå där med helt utammde fula tuttar, det var därför jag också OP:ade mig. Nu har jag inte lagt in så värst mycket så jag kan nog gå och hålla detta hemligt för det är väl knappast någon som kan tro att jag har implantat. Jättebra att du är öppen mot dina barn om dom frågar.. Jag gnäller inte på ditt sätt att hantera det hela, men jag skulle inte gjort som du. . Alla är vi olika, tur det. Min son har aldrig undrat, och min dotter är bara 3 månader så där är det lugnt. . Lycka till!

• snuttungen

Jengirl,

japp tur att vi är olika. Mina söner är av den frågvisa sorten som ser, hör och lägger märke till allt, så jag tog tjuren vid hornen på en gång. Jag ser ingen anledning till att hitta på en historia, bättre att leverera sanningen, fast förenklad och inte alltför detaljerad. De verkar ta det med ro, och tycker inte det är konstigt, kanske lite lustigt, att man kan köpa nya tuttar om de andra passerat bäst-före-datum...

Kram kram

• snuttungen

PS Jag ska heller inte lägga in så särskilt mycket, men just nu finns de inte ens så jag kan inte se hur det ska gå att dölja.

• Neds

Salomeh: Nej antibiotika åt jag baraunder första veckan... Har kollat runt lite o dem flesta säger att det är lymfkörtlarna som får jobba hårdt i o med att man har ett sår som ska läka... Så jag hoppas på det o inget annat :)

Miss me: Det gör onte första tiden! Bränner, sticker o skär i såren.. Men det går över, om ett par dar börjar det klia :( .. Ge det en vecka o du kan springa ett maraton (nästan iaf....)

KalasAnnah: Jag fixade ina bröst för tio dar sen ungefär.. Komemr nog inte heller få barn på ett par år minst.. Amning ska inte vara några problem alls.. Vad jag förstått så kommer brösten bli lite hängigare efter amning, men inte mer än vad dem blivit om du inte haft implantat! Själv tycker jag att det bara är bra med LITE häng efter amning, det ger en mer naturlig look än om brösten fortfarande skulle sitta under hakan trots amning och graviditet :)... Men det är klart, man vill ju inte ha föör mkt häng heller... Man får nog göra som Salomeh säger, använda en bra BH och ta hand om sig själv allmänt!

• Salomeh

Neds: hur går det? jag hade så ont i stygnen idag, men kom på att jag använde för liten bh idag..B-kupa och det förklarade saken...

Jag får inte träna först slutet på april. Får definitvt inte spinna eller springa eftersom hög puls framkallar inre blödning.

• Jordgubbslisa

Hej alla!

Idag är det bara två veckor kvar till operation, pirr pirr i magen. Kliniken ringde mej idag och vill att jag kommer in för en till konsultation för att slutligt bestämma storlek på implantaten.

Fråga till juni9, hur menar du när du skriver att dina bröst är ojämna? Är de olika stora och ska du i så fall lägga in 300 i båda?

När tror ni att jag kan lyfta armarna över huvudet igen? Tex för att ta ner en pärm från en hög hylla?

Kram till er alla!

• Neds

Salomeh: Jo tack, det rullar på.. Har fortfarande ont i armhålan men det är mkt bättre än igår.. Känner att svullnaden runt magen o så oxå börjar lägga sig. Hur e d själv? Fortfarande svullen?... Min läkare sa att det är OK att börja styrketräna om nån vecka, dock inte brsötmusklerna.. Dem skulle man vänta i tre månader minst för att träna.. Annars rekommenderade hon långa promenader och liknande, ju fler destp bättre...

Svar på tråden bröstförstoring 8