• Rat

bröstförstoring 8

Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
    Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?

• Svar på tråden bröstförstoring 8
  • snuttungen

Hej på er igen,

hörni det där med hög eller låg profil, vad innebär det? Jag vill ju att det ska bli rätt när det handlar om så mycket pengar.

• Salomeh

Som det låter...högre och lägre.
    På 300 cc blir en hög ca 4,1 cm och en låg blir 3,4 cm hög har jag för mig....

• snuttungen

Nej jag fattar fortfarande inte...4,1 cm hög åt vilket håll? Rakt ut eller?

• Salomeh

Japp. Läkaren mäter hur stora (breda) de är och rekommenderar dig att du typ ska ligga mellan den och den bredden, sen kan du välja höjden och därefter kan du komma fram till vilken strlk du ska ha. Fast det är inte alltid det är så...jag har sett vissa tjejer som har jätte små implantat som ser ut två små tennis bollar....

• snuttungen

Just precis vad jag inte vill ha, 2 små tennisbollar! Måste nog fundera över annan klinik...

• snuttungen

Vad gulliga ni är som svarar på alla knäppa frågor. Kram på er!

• Salomeh

Finns inga knäppa frågor! :) vart ska du göra dina? hur stora vill du ha??

• snuttungen

Hej Salomeh,

jag har inte bokat tid för op. än, bara konsultation på Sophiahemmet, men de gör bara runda med motivationen att anatomiska blir osnygga om de roterar. Såg nyss ett par snygga på Mylava som var anatomiska och 255cc, såg ut precis som jag skulle vilja ha dem.
    Jag är så himla smal så jag är rädd at det ska bli kanter som syns och sådär, men jag vill heller inte ha de här ynkliga sakerna som blivit kvar efter barn och amning...de är näst intill obefintliga - väldigt låg profil skulle man kunna säga, ha ha.

• Salomeh

Boka konsultation på Shama. Det är det värt! Boka Rafael Acosta, han är micro kirurg och opererar både i Sverige och syd amerika.
    Jag var på flera konsultationer men Rafael var verkligen den som var mest objektiv, mätte och undersökte jätte jätte noga, till och med kollade mina knän, höfter, skuldror och sånt för att rekommendera mig mina inlägg, visade en massa bilder osv.
    Var hos en annan (nämner inte klinikens namn eftersom de är väldigt stora och populära), min konsultation tog 25 minuter, läkaren stog där med armarna i kors. Allt kändes som att jag var "en i mängden" och lite av attityden att "vi har så många kunder ändå". Jag lovar dig, du blir inte besviken!!!! Sök på Shama, de ligger på östermalm.

• snuttungen

Jag har aldrig hört talas om dem förut...och jag har letat runt ganska mycket på sistone. Vad fick du betala Salomeh och vad lade du in? Var det lång väntetid?

Svar på tråden bröstförstoring 8