• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • mrztigger

www.brudklanning.nu/brudkl.htm

3 klänningar ner längst till vänster.
    nr 1794.

men jag ska ha den kortare, strax nedanför mina knän, samt att den skall vara lite annorlunda upptill.

• Fru Bouncing bunny

Snyggt! Ser jag rätt, är det inslag av ljus rosa i den del av "underkjolen" som syns? Den blir nog supertuff som lite kortare!

• mrztigger

jag kommer inte ha den med rosa detaljer, vad jag vet kommer jag nog endast sy den i vitt tyg med ev touche av silver lr blått, som vårt bröllop går i.

men eftersomn klänningen är en stor hemlis som kommer visas först på bröllopet kan jag inte göra så mycket på den ännu. får passa på när man väl kan lixom *ler*

då har vi sett två klänningar!
    ni andra då??

• 7804

Jag håller på och väljer bland en massa klänningar från Kina och USA. Alla axelbandslösa med släp och rätt mycket glitter.. hålle rpå med en kompisundersökning nu där alla får röstsa på sin favorit så får vi se vilken jag beställer sen.

• mrztigger

ok.. *ler* snacka om att falla för grupptryck *lol*

jag hade gärna haft mina vänner med mnig men jag vill ha den superhemlig. tärnorna kommer se den på morgonen, vi sover tillsammans och spenderar hela dan bara vi.

• Jejje72

Hej på er! Ville bara säga att jag också ska gifta mej den 28/7. Jag är ny här. Bor 2 mil från Örebro. Har bokat det mesta, frisör, hotell, catering, lokal, kyrka. Men har såklart blommor, tårta m m kvar. Ser att många av er andra också har kommit rätt långt i planerna.

• Fru Bouncing bunny

Hej hej!
    Välkommen! Nu måste du gå in och titta på våra klänningar och ringar och säga hur fina de är

• mrztigger

hahaha.. men tänk om hon inte tycker att dom e fina Bouncing Bunny *ler*

• Gullan79

Bouncing Bunny

Vi håller absolut låg profil, inget vi pratat öppet om alls. :)
    Och vi vill absolut inte att folk ska känna att de kanske kommer i andra hand heller. För det är ju helt enkelt bara svårt att dra en gräns. Sen är vi båda så att vi vill bjuda in alla, men det går inte tyvärr. Men vi får se, är det många som lämnar återbud så får vi då ta ställning till hur vi gör.
    Har ju skickat ut "spara datumet" kort till alla vi helt säkert ska bjuda in i alla fall.
    Hur många gäster kommer Ni ha?
    Snygg klänning Du valt förresten!!

• Gullan79

Jejje72

Kul med en till Örebroare, jag är en jag med!!:)
    Vilken kyrka osv ska Ni ha?

Vi gifter oss ute i Kvistbro och har sedan festen i församlingsgården bredvid.:)
    Men hotell har vi inte bokat, det kanske man skulle göra nu ja.

Svar på tråden 28/7 2007