• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • mrztigger

jag har fått min från kontakter sedan tidigare så jag kan dessvärre inte hjälpa dig men det finns massa trådar här om secret box och vem som, är bäst mm ...

nu har jag köpt mitt tyg till klänningarna och på söndag kommer symaskinen så jag kan börja sy!!!!

• julibrud-07

Hejsan hur går det för er alla med planeringen? Var ett tg sen man var inne, våra planering ligger lite på hyllan.... Men igår hade vi dock ett möte med prästen som ska viga oss, och det var ett jätte treligt möte. Många frågor har man och prästen gick igenom hela vigseln från intåg till riskastning Fast jag tror att många präter har en viss idé om hur saker och ting ska vara. vi har inte hittad en ring en som vi gillar men det är ju ett tag kvar...

• mrztigger

idag är det bara 5 mån kvar brudar!!!!

wee.... vi har massa att stå i. ska sy klänningarna, bestämma vilka tårtor vi skall ha, köpa kläder och skor till sambon, jag skall bestämma vilke frilla och smycken jag skall ha! icke bestätm än...

sen har gästerna bara 2 mån kvar att osa och jag börjar bli nervös!!

• julibrud-07

tiden går fort när man har roligt

• mrztigger

hej hopp tjejer.. i helgen skall vi inhadla lakna på ikea som vi skall ha till duka.r kostar 59 kr st och blir väldans massa tyg över sdå alla lakan är 140*220 men det kan vi juh använda senare.

• Fru Bouncing bunny

Idag sätter jag frimärken på inbjudningarna och om 3 timmar går de med postsäcken till Sverige!!! Ihhhh!

• mrztigger

va kul! *ler* nervös?

jag har börjat sy klänningarna och vi har redan börjat ta emot nej och ja från gästerna. 2 fam har tackat ne, de var bara bjudna till dermonin men de flesta som skall till middagen har tackat ja.

hur går det för er andra?

• Fru Bouncing bunny

jo, lite svårt "släppa" dem, tänk om vi missat nåt? men sen tänker jag att, jaha, då får vi väl informera om det sen då... finns det någonstans man kan ladda upp bilderna på nätet (har ingen hemsida) för dem som vill se inbjudningarna vi gjort, eller måste man ha egen sida...?

• mrztigger

om du har dem sparade på datorn kan det gå och länka. vet ej hur, är långt ifrån datafreak men det skall gå tror jag iallafall..
    vi har hemsida, länkade till den i injudan och det har vart folk inne och kollat lite då och då.

har du hittat din klänning?

• Fru Bouncing bunny

åååh, får jag se? har du lagt ut bild på inbjudningarna...? jag tycker det är så roligt att se vad andra gör, det finns ju så mycket fint! hm...
    Jo, klänningen hänger tryggt hemma hos mamma, här är länk: www.brollopsmagasinet.se/canaria06/pages/Parisette_1_01.htm (det finns tre bilder, klicka bara på framåt pilen så kommer de andra två efter...)
    Du då, är du på brudtärnornas klänningar nu (visst skulle du inte sy din egen - har du hittat din egen...?)?

Svar på tråden 28/7 2007