• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • murris

Hej kul att se jagb e oxå 79: gifter mig 28/ och komiskt nog har vi valt färgtema rosa,vitt silver/grått,kul nu blev ju jag ännumera övertygad om att det blir snyggt.

• mrztigger

jag syr min egen jo.. allt kommer vara designat a la nina / leo. det är mitt märkwe. leo alltså. fast inte texten utan märket.

har inte lagt ut inbjudningarna ännu. skall ta bättre kort men det har vart lite si och så med det. jag är lat! *ler*

vilken fin klänning bouncing bunny!!

• Fru Bouncing bunny

Haha, jo, jag har följt dina "löften" om att visa inbjudningarna, mizztigger

Tack, vad glad jag blir att någon annan tycker den är fin också!

Vad duktig du är som syr själv, måste kännas helt fantastiskt när det är gjort - stolthet! Så känner jag med inbjudningarna, men det är nog lite lättare än att sy en klänning, tycker jag i alla fall! Har du bestämt modell? (länk till leo...?)

• mrztigger

hahaha.. joo.. det är så jag! men jag har tagit kort på korten men det blev inte bra, man ser inte ord och de gjorde sig inte rättvisa och jag vill visa upp dem när de är fina!!! anars vill jag inte vara me!

jag har ingen länk till det märket. det är bara mitt som jag sätter på alla kläder jag gör. för skojs skull lixom.
    jag kommer känna mig jättestolt över alla mina klänningar när jag skrider ner. det finns ingen som kommer se ut som oss!!

klart de andra kommer tycka den e fin! varför gör du ingen hemsida? jag e så nyfiken på hur alal här ser ut juh!!

• Fru Bouncing bunny

Hej igen!

Mizztigger: vi har världens krångligaste och långsammaste uppkoppling hemma, så jag har inte ens bemödat mig att försöka... Har ni använt er av den som BT erbjuder ( har läst något om det någonstans... stämmer det?)? Eller är jag ute och cyklar... Hur gör man annars!?

• mrztigger

jag gjorde på www.weddingannouncer.com den br erbjuder är inte nån riktigt, det ligger en sida där man kan söka på brudpar bara.. vad jag vet iallafall men de flesta här inne kör på weddingannounder. gratis och simpel men på eng. fast man kan ändra allt till svenska..

jag har börjat sy på min klänning och i helgne blir det ännu mer!!

• Fru Bouncing bunny

Tack för tipset, jag ska kika på weddingannouncer och se vad vi kan hitta på... Då min blivande är engelsk passar det oss rätt bra med engelsk text!

Nu har vissa av våra gäster tagit emot bröllopsinbjudan, wohoo, några kom fram iaf

Vad är din weddinannouncer Mizztigger...? *nyfiken*

Trevlig helg tjejer!

• Fru Bouncing bunny

Har ni andra tjejer också en sida...?

• julibrud-07

Ja vi har också en hemsida, wddingannouncer är en enkel och bra sida tycker jag då jag är usel på att programera men nu är det enkelt!!

• mrztigger

ninasusanne.weddingannouncer.com

jag har börjat med alla klänningar och trots mycket svordommar och sprättande så går det bra. är så glad att jag gör det själv, nu kan jag få det precis som jag vill *ler*

det enda jag är bekymmrad över är att jag itne vet hur jag skall se ut i håret! har mindre än 5 mån att komma på det *ler* så jag har lite tid men ändå..

hur går det för er andra? börjar folk svara ja nu?

Svar på tråden 28/7 2007