• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

Hahaaa, kolla vad jag gjorde igårkväll (inatt):

marklisa.weddingannouncer.com

Hann dock inte lägga ut någon text, men det kommer förhoppningsvis till helgen! Då ska jag försöka lägga ut lite bilder också, på inbjudningarna m.m. Tack för tips! Vilken fin sida ni har fått till Mizztigger, nu blev jag inspirerad... väntar nu på bilder av era fina inbjudningar, hehe... (puff puff)

• Fru Bouncing bunny

julibrud07

Vill du också dela med dig av er sida..?

• Fru Bouncing bunny

Mizztigger

Folk har ännu inte hört av sig, men de har precis fått (eller får idag) ibjudan. Däremot har många redan preliminärt svara ja (då de fick för-emailet)så vi har redan över 60 personer som tackat ja

Jag vet inte heller exakt hur jag vill ha håret, har hittat 2 olika uppsättningar som jag vill ha en blandning av. Tror dock frissan hängde med på noterna och hon sa hon kunde fixa det. Har satt upp hår i ca 40 år (!) så hon är expert på toperingar, volym och stora lockar! Däremot glömde jag fråga henne om en provuppsättning ingick och hon är vad jag har förstått ganska dyr (minst SEK 1500 upp till SEK 2000), men så är hon den enda i trakterna också (5 minuter från kyrkan/festlokalen). Hittade massa bilder på frisyrer på någon länk som jag fiskade upp på någon "hår-tråd" här på BT...

• Fru Bouncing bunny

Jag gillar denna:

www.bridalinsider.com/PhotoSwap_View.asp

men vill inte ha så många blommor i... kanske bara en eller två någonstans..

Har ni bestämt brudbukett bruttor? Jag velar som aldrig förr, menllan radikalt olika buketter!

• mrztigger

Bouncing Bunny:
    ja.. det var inte mycket att kolla på *ler* ser fram mot att få se hur den uppdateras *ler*

vi har bara hört från de självklara, typ vår familj och tärnorna *ler* men de har till maj på sig så dom hinner fortfarande, hoppas bara att jag slipper jaga runt folk för att de glömt att OSA

jag vet inte hur jag vill ha min bukett men jag kommer göra den själv. vill ha några vita blommor, enkla och murgröna som "regnar" ner. det kan även vara några andra gröna slingrande saker men det skall lixom "regna" ner som sagt..
    håller på att kolla upp massa olika buketter som jag kan tänka mig.

• Fru Bouncing bunny

Nä, en bild bara, haha! Maskerad... Jag vill helst gå hem nuuuuu och fixa, trixa och dona men jag har inte tid!

• mrztigger

vet hur det känns. jag har suttit och trixat och så sitter jag och vil göra ännu mer men vet inte vad jag skall skriva om.. man kan inte skiva om för mycket, vill inte ha den klottrig men det kliar verkligen i fingrarna *ler *

• julibrud-07

hejsan,

vår sida: patricia-reine.weddingannouncer.com
    kod: xsartan

vi har inte lagt ut några bilder på inbjudningar och sånt utan kommer att lägga ut bilder på möhippan (om jag får någon ) och på svensexan, era hemsidor är jättefina!

• esposa

Hej! Får jag också ansluta mig till er tråd? Gifter mig också den 28/7 i Nyköping. Har tittat lite snabbt i tråden men inte orkat/hunnit läsa igenom allt (än)

Kul i alla fall att se att det finns så många som ska gifta sig på denna underbara dag!

• julibrud-07

Välkommen hit Det är roligt att det är så många som gifter sig denna underbara dag! hur går det för er planering?

Svar på tråden 28/7 2007