• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

Mizztigger - vi är nyfikna! Hur har det gått för dig?

• 7804

Oh my God! Har ni sett den här videon?

brollopsplaner.blogspot.com

Snacka om att flippra ut totalt när bröllopsnerverna rasar! Det är bara att hoppas att man själv kommer kunna hålla det lite coolare.

• mrztigger

jag såg den... weirdo... man kanske itne skall gifta sig om man mår på det viset..

• emmisbruden

Hallå alla brudar!
    jag ska oxå gifta mig 28/7 2007....

längtar såååååå mycket :)

• mrztigger

jag längtar oxå... fast det kommer snart. sen när tiden väl är inne önsakr man att man hade en till månad på sig att göra klart allt... *ler*

• ciiza

mizztigger: hur har det gått med inbjudnigarna....*nyfiken*

• mrztigger

jag är klar och skall ta krot ida.g tog kort på dem förrut men de blev inte så bra. har en bätre kamera nu så jag skall länka dem idag lr imorrn så får ni se!

• Lulebrud2007

Hej, nu dyker jag också upp!
    Kul att se att vi är några aktiva 28 Juli:are
    Hur långt har ni kommit i era förberedelser?
    Vi är i stortsett klara med inbjudningarna och det mesta är bokat.
    Känns så himla spännande!
    När har ni andra tänkt skicka ut era inbjudningar?

• Gullan79

Vad roligt med fler brudar!!:) Ju fler desto roligare, vi får peppa varandra riktigt ordentligt hela vägen fram.
    Fast peppa kanske är fel ord, men ja, Ni fattar säkert vad jag menar..;)

Vi sitter och pysslar för fullt med inbjudningarna. Eller så gott det nu går, det var slut på en sorts papper. Men vi fixar så gott det går..

Hoppas Ni alla mår bra därute!

Mizztigger
    Är sååå nyfiken på Era inbjudningar!

• mrztigger

en fråga..

fotografering? gör ni det innan eller efter och hur lång tid tar ni på er? vi satt och gjorde upp ett schema igårkväll och vi var lite oense om tiden.
    vi måste juh på nätt sätt roa gästerna under tid.

Svar på tråden 28/7 2007