God morgon brudar!
Tack för komplimangerna om ringen, de värmde! Det är ju en djungel och även om det är vi som ska tycka om ringarna så blir man allt lite extra glad om någon annan tycker den är fin också
Ciiza
Vem är inte nyfiken?
Jag bor i Riyadh i Saudiarabien och gifter mig i Sverige, i Gryts kyrka som ligger mittemot Grytsbergs Säteri där vi senare kommer festa natten lång! Urfint ställe, romantiskt, svenskt - vilket är extra roligt då m2b är brittisk och mer än hälften av gästerna kommer vara icke-svenskar, vackert och bäst av allt: inga grannar förutom en sjö, kohage och hästhage! Vi får disponera lokalen så länge vi vill utan extra kostnad
Paret som driver gården är jättetrevliga och väldigt proffsiga, jag känner mig lugn och glad som har dem... De är inte så "giriga" som vissa andra personer jag mött i mitt sökande efter lokal (Utö värdshus till exempel... Dollartecknen blinkade i ögonen på dem!)
www.grytsberg.se/ för den som är nyfiken, finns länkar till kyrkan där också.
Vad gäller dina inbjudningar så tror jag inte alls det ser dumt ut med ett hjärta, både ett, två och tre är fint. Jag prov-gjorde några kort för att försöka få en ide om hur det skulle se ut innan vi bestämde oss.. filade på dem i flera veckor och tror jag gjorde 6-7 kort innan vi var nöjda. Vill du inte lägga ut pengar på material kan du använda liknande grejjer (rita med guldpenna istället för stämpel med guld, använd vanligt vitt papper som du färglägger osv). Även om det är viktigt med andras åsikt är det i slutändan NI som ska tycka om era kort, ringar, blommor och klänning, remember it's YOUR day!