• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • esposa

Ja, hur ska jag svara på det...? Vi har bokat kyrka, lokal,dj, catering, beställt klänning från Kanacca, tärnklänningar från Julius Bridal, gjort och skickat ut inbjudningskorten (förra veckan, beställt vigselring, bokat frisör och makeup, fixat solist till kyrkan...

Tycker själv att vi ligger rätt bra till men vet ju inte hur långt "alla andra" har kommit...? Ni som har lite erfarenhet av varandra här i tråden kanske kan svara på det....?

• julibrud-07

ja det är väl som vi då fast vi har inte beställt vigselring än, kan inte bestäma om en enstens ring eller en med flera dimanter i, vilka problem

• esposa

Vad skönt att höra att vi verkar ha kommit "normallångt"

Hihi, ja vilka problem man har Fast jag hittade min ringmodell rätt tidigt och så var jag på bröllopsmässa och då hittade jag exakt den ring jag ville ha. Lite mindre och diskretare (och framförallt 20.000 billigare) än den jag gått och drömt om. Så då var det bara att slå till!

Vad har du för förlovningsring?

• julibrud-07

Jag har en halvalliansring med lutning längs ena kanten där diamanterna sitter, luddig förklaring men har tyvärr ingen bild vi har tittat på en enstensring men vi har inte bestämt än

• esposa

Ja det är svårt det där... Var just inne på er sida och kollade lite. Jätte fin

• julibrud-07

Tack Det är tur att det finns färdiga sidor till dom som inte kan datorer hihi jag gillar inte programering så weddingannouncer är jättebra!

• esposa

Ja jag har också använt weddingannouncer - perfekt för mig som inte är så datakunnig egentligen! Och på tal om det... varför har man lås på sidan som ni har? Vi har det inte men funderar på om vi kanske borde ha det...?

Ni har verkligen skrivit fina berättelser om er själva och er stora (!) familj och söta familjemedlemmar

• julibrud-07

Vi har kod för att det bara var tänkt till de inbjudna och så vet man aldrig om vem som går in när man lämnat ut tel.nr osv men nu spelar det ju ingen roll då jag skrivit koden här fast det kanske inte är så många som läser(!) just denna tråd? äh det är kul att dela med sig av bilder och sin dag fast koden kommer vi ha kvar!

Jo famlijen är stor, vi tyckte det var roligare med dessa medlemmar då detta verkligen är våra "bebisar", vad har ni för hemsida?

• plopp83

Jag kan oxå ansluta mig till skaran som gifter sig sen 28:e juli. Litslena kyrka utanför Enköping är platsen.

• esposa

Vad kul att inte jag är den enda som anländer till denna tråd så här "sent"!

Ok julibrud-07, då förstår jag syftet med den mycket väl! Ska ta en diskussion med min m2b om detta när han kommer hem. Vår hemsida är petrastefan.weddingannouncer.com

Svar på tråden 28/7 2007