• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

Gullan79 - en spark i baken!

Esposa
    Vilken klänning blev det nu då? Har du bild? *nyfiken* Spännande!

• esposa

Bouncing Bunny - det blev en blandning av 3 Remboklänningar (valde det jag tyckte var finast på alla tre och satte ihop det till en ) Så har ingen bild på klänningen men här är en förklaring men länkar:

Det blev den här klänningen i grunden
    www.rembo.de/highlights/horace/horace2/index.html

sen blev det urringningen på denna (fast inte lika djup men ändå hjärtformad)
    www.rembo.de/bestseller/helena/helena1/index.html

och slutligen nederdelen av klänningen ifrån den här med ett litet släp
    www.rembo.de/highlights/harkolien/harkolien3/index.html

Ska bli sååå spännande när den kommer! Dels för att jag är nervös för om den kommer passa, vara bra sydd m.m och dels för att jag aldrig sett kombinationen på riktigt utan bara i mitt huvud

• Gullan79

Tackar för att Ni önskar mig lycka till!!
    Hoppas det går bra, men magkänslan säger nåt annat..Men man ska tänka positivt ju!

Varit och provat klänningar ordentligt idag. (Fast jag borde stannat hemma och tentapluggat..) Nu känns det som att jag äntligen har bestämt mig. Skönt!
    Och min finaste har fixat sida på wedding announcer. Eller ja, reg. oss där i alla fall.;) Får lägga ut bilder och så efter hand. Men det går framåt i alla fall!
    Ni andra verkar ha kommit så långt. Jag är avis!

Dags att sova kanske..Hoppas Ni alla mår bra!

• Gullan79

esposa

Just ja..skulle ju fråga hur det var att beställa klänning från Kanacca? Svårt/lätt? Nu är det ju försent för mig, lite nyfiken bara.

• mrztigger

esposa
    i mitt huvud verkar den jättefin! *ler*

• esposa

mizztiger - Tack! Ja jag hoppas den blir lika fin i verkligheten som jag föreställer mig

Gullan79- det var jätte enkelt att beställa från Kanacca och billigt också! Betalade 1300 kr inklusive frakt. Men nu kan ju klänningen fortfarande fastna i tullen och då blir det ungefär 600:- till men det är ju ändå billigt! Vill du veta mer om att beställa därifrån så kolla in tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2134592.html eller fråga mig här så svarar jag så gott jag kan

• maka2b

Nu känns det verkligen som allt är på riktigt, INBJUDNINGARNA ÄR POSTADE!!!

• esposa

Tar tillbaks det där om Kanacca... Fick min klänning idag och den ser inte alls ut som den jag beställt. Är jättebesviken, frustrerad och ledsen. Har mailat dom men de har ju annan tid och så är det ju helg så det tar väl ett tag innan jag får svar... Så jag väntar ett tag med att rekommendera dom...

• maka2b

esposa
    Fast vi inte pratat förut måste jag bara säga att jag tycker så synd om dig. Jag tittade också på Kanaccas hemsida igår, blev inspirerad av dig.
    Hoppas att det löser sig.

• esposa

Tack maka2b!! Hoppas också det löser sig

Visst är det roligt när man postat inbjudningarna! Det känns så mycket mer på riktigt då (på något konstigt sätt ) Postade ni dom idag? Då får väl gästerna dom på måndag... Åh vad spännande!!

Svar på tråden 28/7 2007