• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • Fru Bouncing bunny

esposa
    Nä, vad synd! Hoppas du får tag på dem och att de kan fixa till det som du vill ha det... jag håller tummen!

maka2be
    grattis! visst är det en härlig/pirrande känsla...? Iiiiih!

• mrztigger

esposa
    men va synd... måste hja kännts jättehemskt när man tänkt hur den skall se ut ocghså blev den inte alls så!

• Gullan79

esposa

Neeeej, usch och fy vad trist! Hoppas verkligen att Du fått tag i dem nu och fått en förklaring på nåt vis..Hoppas verkligen det ordnar sig. Stackare!

Vet Ni? Jag har köpt klänning idag!!!!! Ojoj, vilken känsla det är. Skulle gärna visa Er. Men hittar den för sjutton inte på nätet. Kan ha kommit ihåg fel vad märket hette, det var inget man kände igen.. Men, ville bara berätta det!

Så nu hoppas jag verkligen det ordnar sig för esposa, så hon också får känna denna härliga känsla!

• maka2b

Gullan79
    va kul! Hoppas att du hittar den så vi andra nyfikna får se den

Jag ska gå och prova klänningar imorgon...

esposa
    Hur har det gått??????????

• esposa

Grattis Gullan79! Hoppas på att få se bilder snart!!

Jag har mailat med dom vägrar medge att de har gjort så mycket fel men har erbjudit mig att beställa en klänning gratis från deras hemsida så längen jag står för de 40 dollar som frakten koster. (hur den då blir gratis vet jag inte...?)

Men det verkar vara det enda de kan tänka sig så funderar på att köra på det... Men känns så surt att de tar på sig ett uppdrag som de sen inte kan genomföra...

Men det känns ju lite säkrare att beställa en klänning de har i sitt sortiment i allafall (jag skickade ju en bild på en annan klänning som de sa sig kunna sy upp) Så hoppas det går vägen den här gången... Om jag vågar chansa dvs, har inte bestämt mig helt än

• mrztigger

esposa:
    bättre än inget... du kan juh alltid lägga ut den andra klänningen här, blocet lr tradera. men jag kan förstå att det känns pissigt.

• maka2b

mizztigger
    inbjudningskorten, hur går det?

Gullan79
    har du hittat bild på din klänning?

Bouncing Bunny
    har du hämtat din ring?

esposa
    hur går det? har du vågat beställa nån ny klänning? om, vilken blev det?

jag har oxå funderat på att beställa från Kanacca, vet bara inte om jag vågar nu efter esposas erfarenhet!

Om jag vågar har jag tänkt den här:

www.kanacca.com/shopexd.asp

vad tycker ni?

Många frågor på en gång

• Fru Bouncing bunny

maka2be
    Skitsnygg! Påminner om min egen Den kan du kika på sidan 13 i denna tråd, där ligger en länk till min underbara klänning i chiffong... mmmmm...

Ringen ska nu vara klar men vi har inte kunna åka dit ännu! Hoppas kanske att kunna åka imorgon då vi är lediga... iiiiiiiih!

• mrztigger

maka2b:

den var superfin!!!

har haft rätt mycket just nu och deta har legat på väntlistan... korten alltså. men det kommer!!! *ler*

köpte en korsett via Köp/sälg toget som jag fick hem igår. lite stor vid bysten men det fixas med inlägg... måste ha lite klyfta!!

• maka2b

Bouncing Bunny
    vilken underbar klänning!
    Ser fram emot att få ringrapport snart då...

mizztigger
    klart du ska ha klyfta

Va kul att ni tyckte klänningen va fin.

Svar på tråden 28/7 2007