• Gullan79

28/7 2007

Såg visst att tråden 28/7 2007 var stängd nu..(och inte sjutton vet jag hur man länkar eller så till den gamla tråden, inget bra på sånt.)

Undrar bara var alla som skall gifta sig denna dag har tagit vägen!? Vore kul att höra hur det går för Er, och prata med varandra ända tills det är dags för våran underbara dag. :)

• Svar på tråden 28/7 2007
  • julibrud-07

esposa: vilken fin hemsida! Blev lite inspirerad av att lägga upp lite flera bilder

det är så kul att vi är så många som gifter oss denna dag. Har ni bestämt vart ni ska på bröllopsresa? Vi hoppas att åka till maldiverna i höst men ta en weekend direkt efter bröllopet.

• esposa

Tack julibrud-07! Visst är det kul att pyssla med hemsidan Och det är så kul att besöka era sidor och få ansikten på dom man delar så mycket med

Vi åker till Spanien tre dagar efte bröllopet. Kommer spendera 4 dagar vid någon kuststad och 2 dagar i Barcelona. Vi pluggade i Spanien för 6 år sedan men besökte konstigt nog aldrig Barcelona...

Maldiverna låter inte helt fel Vart går weekenden då, har ni bestämt det?

• esposa

appear: var inne på er hemsida också och tittade runt lite (väldigt fin föresten!!) och insåg då att det är ju du! Från tråden "Bilder på klänningar som kommit från Kanacca"! Kopplade ihop det när jag såg bilden på klänningen Har du hört något mer från Kanacca?

• gabriella johansson

hejsan här är en till som gifter sig den 28 juli 2007 i alingsås landkyrka

• mrztigger

va många som kom på en och samma gång *ler*

vi har inte bestämmt vart vi skall åka ännu, vi får se hur mycket pengar vi får in, vi ber bara om sponsring eftersom bröllopet tar alla våra ekonomiska resurser *ler* och ändå har vi ett så billigt bröllop som möjligt.

hur gör alla ni som byter efternamn om ni skall åka så tidigt efter bröllopet? står era nya namn i passen/biljetten lr väntar ni med namnbytet tills ni kommer hem?

• esposa

mizztigger: Ja, vi invaderade tråden helt och hållet igår

Vi åker ju tre dagar efter bröllopet och hinner ju inte få ett nytt pass till dess så tyvärr får jag åka under mitt gamla efternamn. Var lite ledsen över det först men min m2b påminde mig om att det inte är det viktigaste, och det har han ju rätt i

• mrztigger

fast det skall gå att orna,. vet många som åkre med sitt nya namn och ett tillfälligt pass som man kan få efter vigseln..

invadera allt ni kan!!

• julibrud-07

esposa: vi har inte bestämt weekend än vi har pratat om toscana eller en annan stad i italien, äta gott dricka vin och ta hand om varandra efter all planering!

jag vet inte hur man ska göra med namnbytet men det löser sig nog!

• Fru Bouncing bunny

Julibrud-07

Jag och fästmannen bilade runt i Toscana förra sommaren men min bästa vän och hennes kille - det var himmelriket! Så vackert, maten och vinet är underbart gott (vi gick upp två-tre kilon var under 10 dagar!!!) och naturen är "breathtaking"! Det finns många fina ställen, de flesta liknande "herrgårdar" eller "lantställen" som ofta ligger välplacerade på någon kulle med utsikt. Pool finns på många ställen och det är varmt och skönt. Romantiskt som bara den! Rekommenderas VARMT - men ska ni åka - boka nu! Vi lyckade inte få tag i bokningar innan vi åkte (bara första natten), men hade tur (och var enträgna) och lyckades tillsist hitta fantastiska ställen att bo på!

Här är länk till första natten vi hade bokat in, prisvärt! Charmig stad (San Gimignano) och jättemysiga lägenheter med kök. Vi bodde i "Il Giardino", supermysigt med dubbelsäng på loftet! Dock finns ingen pool om man vill ha det... www.guicciardini.com/eng_apartments.htm

Lycka till, å du... jag är avis!!

Svar på tråden 28/7 2007