• l i s a

070707 vart är tråd 5?

Hallå!

Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?

Gott nytt år på alla förresten!

• Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?
  • Gerda

Våra föräldrar var dem vi skickade A-post till De borde kommit fram igår.

Mina föräldrar ringde med en gång och min utarbetade far hade gråtit några tårar och tyckt att vår inbjudan var så vacker och fin och han längtade till bröllopet. Mamma tyckte också den var jätte fin och var jätte glad... men hon tyckte det var roligare att se pappa De har vetat från dag 1 om bröllopet, men de gillade inbjudan.

HANS föräldrar har inte ringt dock... elller vad ska jag tycka? Aja...

• N&N

>>Gerda! Likadant hos oss, mina föräldrar ringde direkt och berömde och var så glada, hans har inte ringt men jag är lite van. Det är alltid mina föräldrar som ställer upp som barnvakter och som vi har absolut mest kontakt med. Min sambo har t o m mer kontakt med min pappa än sin egen :) Om två veckor ska sambon och min pappa åka till Tyskland för att handla vår dricka till bröllopet.

• Gerda

N&N

Ja... A pratar mer öppet med mina än sina egna... Nåja... Hoppas de svarar på OSA iaf haha.... Om inte annat så är svärmor alltid så hövlig så jag hade tänkt att hon skulle ringa för den sakens skulle iaf!

Nä, nu ska jag inte klaga -de är jätte bra svärföräldrar annars, bara det att.... *gah*

• N&N

Satt i telefonen hela kvällen igår! Det ringde jättemånga och OSA redan första dagen, helt otroligt oväntat. Ingen som inte kan komma hittills - hur går det för er?

Kan inte låta bli att kolla på vår hemsida heller, för gäster lägger in kommenterar i gästboken titt som tätt :)

• Anmaria

Nä nu känner jag bara guuud vilka tråkiga gäster vi bjudit! =( .Det är bara min m2s:s faster som hört av sig (via brev dessutom) och uttryckt sin glädje för att vi ska gifta oss. Och min mamma och sambons föräldrar förstås, men de har ju vetat om att vi ska gifta oss sedan i somras.

• N&N

Då tröstar jag dig med att de flesta vill vara "först till kvarn" att boka rum då vi har hyrt en hel konferensanläggning men det finns endast 60 sängplatser och vi är ca 90 gäster... Det finns bra alternativ i närheten men de flesta vill ju bo vid festlokalen och nära stranden.

Så misströsta inte, vi hade lockrop för O.S.A.

• glad tjej

Anmaria: Våra gäster är lika tråkiga. Man trodde att folk skulle höra av sig. Men så blev det inte.

• Anmaria

Tjohoo, två stycken som anmälde sig idag! =)

• Gerda

Idag har vi varit på stan läääänge... fikat, lunchat och myst. Målet var att titta på kldäer etc till A.

Har hittat två Tiger kostymer och ska fundera på om det blir den ljusgråa eller mer beigegrå... Otroligt snygga båda två och som skräddarsytt på A. Sen hittade vi ett par skor också, men 1900kr måste vi fundera lite mer iom att kostymen etc kommer att kosta rätt mkt.

Jätte skönt att iaf veta vad vi vill ha till honom

• Dalabrud-07

Åh, det är så roligt. Folk har ringt hela helgen och tackat ja, än så länge har ingen tackat nej. En hel del grattis-sms har det också kommit . Roligt att folk uppskattar och bryr sig tycker jag!

Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?