070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Kul att se att tråden fått lite fart nu! :)
Är i Sverige och det är kul att få så fina kommentarer om inbjudningarna och några OSA.
Nåt mindre skoj - igår porovsmakade vi tårtan med alla föräldrar & resp. Så undrar de hur "spexiga" våra kompisar är... och det är dem inte... Å sambon vill inte ha en massa sång o lekar heller... å den som ordnar sånt annars är ju jag. Saken är att vi vill ha det lungt och kunna umgås intimt med våra gäster samt bara ha några enstaka "lära känna" aktiviteter.
Då började svärmor få för sig att det skulle bli aptrist om "inget händer, så nu måste vi föräldrar visst ta tag i nåt!!!" Å började hetsa om det mitt i fikat. Sucka, det vill vi ju INTE. Ja ja... uppdrag 1 på listan när vi kommer hem igen är att ta ett snack m alla och säga att vi har koll på läget.
Nåja, tårtan var iaf GUDOMLIGT GOD så där är det klart.
Gerda - skönt med god tårta!
Vi har det lite tvärtemot. Vi är lite rädda att det blir för lite spex... Våra vänner är i stort från samma kompiskretsar och vi är rädda att de spexar och håller tal gemensamt... Vilket betyder att vi typ får 4-5 tal/spex totalt... Inte så lajbans kanske... Men jag förstår ert problem oxå...
HalmstadNilla
He he... vi vill ha max 4-5 grejer Vi har oxå samma vänkrets - så det blir inte mkt spex o tal... men nu försöker svärmor hitta på saker "att göra" vilket blir såååå fel...
Kan ni inte bara säga det till henne då? Måste hon väl förstå..
Jupp. står numera på vår att göra lista
jaa ska dela ut inbjudningskorten nu i helgen :)
Håller på att fixa med festprogrammet, är semi klart..
har halvt fyllt i ansökan om hindersprövning..
Börjat fundera på vigselprogrammet
Har lagat hälften av presentaskarna och några placeringskort på såna gäster som jag redan nu 100% säkert vet att kommer..
Kan inte fatta att det inte ens är 4 mån kvar.. paniken kommer smygande..
Yes det är 107 dagar kvar idag! Jag har fixat med festprogrammet idag - på jobbet... och ska fortsätta nu ikväll. Har kommit på vad som skulle vara kul, att ha små intervjuer med folk i vår närhet i programmet, typ om relationen med oss och våra egenheter. Har mailat iväg många miniintervjuer idag :)
N&N vilken super idé! Vi har själva svarat på några frågor om varann..men man kanske skulle fundera på några miniintervjuer..hmm..:) Sounds like a plan
Kul att höra att nån annan än jag ägnar jobbtid åt att planera bröllop :)
N&N kan du ge ett ex. på nån fråga som ni har i miniintervjun?
Hur många sådana tänkte ni ha?
Hej tjejer!
Jag ska åxå gifta mej (vi ska gifta oss) 070707.
Varför har ni andra valt just det datumet?