070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
HalmstadNilla
Nej det är väl inte dumt att göra så. Det är väl lite kul att få ge dem till dem personligen.
Ja, det tycker jag nog oxå. Dessutom blir det billigare... O vi ska träffa ganska många samtidigt o dessa får ju sina samtidigt då... Blir nog så vi gör.. tror jag.. eller..?!
Jag la våra inbjudningar på lådan idag på vägen till jobbet... spännande! Några ger vi personligen, ska gå runt en sväng efter middagen ikväll med barnen och dela ut till våra grannar som är goda vänner.
Har Osa 14 maj.
Våra inbjudningar är så nära att vara helt klara att jag nästan blir nervös... Har bara 6 st kvar, (Det saknas ett papper o jag är för förkyld o trött för att gå in till stan o köpa) Sen måste vi köpa kuvert till dem vi ska skicka oxå... Men det får bli imon. Tar me dessa inbjudningar in till stan, köper kuvert o frimärke o postar dem sen direkt! Ska bli så gott o slippa ha dem liggandes framme..
Postade våra inbjudningar igår! Vågade lägga dom på lådan .
Förväntar mig minst två reaktioner så jag antar att telefon kommer att ringa när dom hämtat in posten
Nu åker vi bort i helgen, så det blir inte så mycket gjort, mer än lite diskuterande kanske
Lite besviken faktiskt, då vi gifter oss mitt i semestertiderna så hade vi varit noga med att berätta för folk så att de visste i god tid. Gick runt å delade ut massa inbjudningar, spontanbesökte folk helt enkelt en söndag. Folk verkade gladare över att få spontanbesök än över inbjudningen. De som skickades på posten har vi inte fått några spontana reaktioner på alls. Pratade med en kompis flera veckor efter att inbjudan skickades å då nämnde hon i förbigående att hon fått den. Ett par har jag tom varit tvungen att fråga om den kommit fram alls osv. Vad det gäller folk som har svarat så har flera sagt till mig att de kommer men ännu inte ringt till min blivandes föräldrar å OSAt...
Hade tur när vi skickade våra inbjudningar,hittade buntar med gamla rabattfrimärken, de första som kom utan valörer på tror jag. De kostade enligt omslaget 1.20 kr st, stor skillnad mot 5-6 kr st nu + att det ju blev "gratis" iom att de redan fanns. på 55 inbjudningar är det stor skillnad 66 kr istället för 330
Vi skickade våra inbjudningar igår och ett antal la vi i brevlådor (till goda vänner nära) och när jag tittade in på vår hemsida igår - fick jag en glad överraskning då flera hade skrivit att de var glada över att bli inbjudna och beröm över inbjudningarna (extra glad, har ju kämpat med tapetinbjudningar :).
Men jag har hört så många här på BT säga att det var ytterst få som hörde av sig direkt efter att de hade fått inbjudningarna så jag försöker att ha låga förväntningar. Å andra sidan har vi inte tillräckligt med sängplatser till alla där vi ska vara i skärgården så det är först till kvarn som gäller så förhoppningsiv sporrar det några... Det finns andra övernattningsalternativ runt omkring.
Som jag misstänkte, en av mina kompisar har hört av sig - glatt överraskad, bara en kvar nu
Vad gäller anmälnigar är det helt dött hos oss nästan. Bara några få som ens har varit in på vår hemsida! Hur fungerar folk egentligen? Om jag fick en bröllopsinbjudan med hemsideadress skulle jag genast flyga till datorn för att kika! Nåja 3 mån kvar till sista OSA...