• l i s a

070707 vart är tråd 5?

Hallå!

Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?

Gott nytt år på alla förresten!

• Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?
  • HalmstadNilla

nej, våra är halvklara... alltid nåt som strular men imon är jag ledig så då borde jag kunna kolla o ringa lite.. Sen ska jag in till stan o köpa en stämpeldyna... DÅ är det bara tiden som fattas för att dessa ska bli klara...

• eliin

hmm, ni har hunnit längre än oss med dem iaf, har fortfarande inte beställt hem grejer...vet du förresten hur lång lev.tid panduro har? fick vänta lääänge när jag beställde katalogen...

• HalmstadNilla

jag tror det är typ 1 vecka. men man kan betal 50 kr för att få leverans på 3-5 dagar... Jag tror de säger 3-5 dagar normalt men jag beställde en del andra grejer precis innan jul o då tog det 7 arbetsdagar... Men då pysslar ju dagis o sånt oxå massa.. Nog lättare nu, men passa på innan det blir påsk...
    (ska sova nu om du undrar varför jag slutar svara...)

• eliin

ok, tack för tipset. Har jag inte ens tänkt på, påsken alltså, men innan dess ska vi nog ha beställt...Go´natt!

• HalmstadNilla

oj vad man fastnar här... Det är så svårt att inte kika när man ser att nån mer skrivit... Nu MÅSTE jag sova! Lycka till me beställning o allt...!

• glad tjej

Var inte oroliga för inbjudningarna. Det går fortare än vad man tror. Jag blev chockad för hur snabbt det gick.

• N&N

Det känns som om vi har fixat med inbjudningarna i flera månader, men jag tog en paus hela december för då fixade jag med julkort och annat pyssel med barnen. Fick liksom nog av pysslande.

I nästa vecka skickar vi ut dem! Äntligen! Ska bara åka till Norrtälje (bor i Sthlm) och reka imorgon, kolla in rummen och göra en rumsfördelning, beställa tårtor och blommor.

Hur går det för alla andra? Gör gärna listor så man kan jämföra så att man inte glömmer något. Obs! Få inte ångest bara :)

• Gerda

Vi skickar oxå ut nästa vecka, provprintar ikväll o bestämmer oss finito. Printar o börjar montera imorgon.

• HalmstadNilla

Ojojoj... Våra inbjudningar går inte fortare än man tror, snarare tvärt om... känns som de aldrig blir klara.. Men men... Innan helgen är slut hoppas jag att de flesta ligger i kuvert ialla fall..

• Gerda

Halmstad Nilla

Har samma mål som dig. Har 10st kvar att tillverka - därefter är det klart att postas!

Vet inte hur jag räknade men det blev för få "kort" så 6st till måste tillverkas.

Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?