070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Vår tårta kommer att kosta 25kr/bit med dekorationer och utkörning. Provsmaka har vi också fått göra gratis!
Jag ska se om jag kan få hjälp av någon kompis att göra vår tårta, annars slutar det säkert med att jag gör den själv. Har tidigare jobbat i resturangbranchen och har svårt att inte göra allt själv.
4 månader kvar idag!!!
Hittade en jättefin Armaniklocka som morgongåva till sambon igår. Har inte köpt den än, måste kika lite mer först, men äntligen har jag ett prospekt på gång :)
N&N
Åhh, vad det pirrade till i magen när jag läste "4 månader kvar idag"....
Nu kan man alltså börja fundera på att skicka in hindersprövningen...
Härligt förresten att du har en idé om morgongåva...
>> eliin
Precis vad jag tänkte! Här ska printas ut blanketter från www.skatteverket.se.
Hur går det för dig då?
jodå, har haft psykbryt i veckan...men jag har lugnat mer mej lite Vårat projekt har varit att få ihop alla grejer till inbjudningarna. Vi visste redan att vi var sent ute å har varit stressade över det å så i måndags när jag äntligen fick fingrarna ur å skulle beställa från panduro fanns inte "kartongen" vi skulle ha... Men det har löst sig, sprang på stan igår å hittade faktsikt ett jättefint lite tjockare papper som kommer bli perfekt. Så nu väntar jag bara på pandurogrejerna, de jag faktiskt kunde beställa, så ska det bli rena kortfabriken här...
Hur går det för er?
Jodå, inbjudningarna är skickade och MÅNGA har redan osat vilket är skönt. Idag ringde en kompis och var så glad över inbjudan och det smittade av sig... blev helt upprymd :)
Är smått stressad över festprogrammet, har samlat massor med info från BT men jag måste bara få tummen ur och börja strukturera vad vi ska ha med och inte. Gillar egentligen sånt men tiden har inte räckt till och då blir det ett stressmoment. Men ikväll så...
Jag har en fundering om hindersprövningen. Vi skrev på vår i helgen, jag kunde inte låta bli... Om man lämnar in den idag, får man den godkänd idag då? Isf är det ju lite jobbigt ifall det skulle bli problem o man måste skjuta på bröllopet av nån anledning (hoppas jag att jag slipper men man vet ju aldrig) Skule ju va jobbigt om den hann gå ut..
Sen, var ska man lämna papprena? Ska man skicka dem elelr måste man gå in på ett skattekontor o indentifiera sej eller nåt? Jag är ny på det här...
HalmstadNilla
Vet faktiskt inte hur länge det tar för dem att godkänna den...kanske kan vänta en vecka eller så för säkerhets skull med att lämna in dem, du vet om ut i fall att...
Sen tror jag att man lämnar den till sin präst, antingen om man har ngt möte innan eller precis innan vigseln. Pappret om namnbyte (om ngn av er ska byta) ska väl skickas in.... Allt detta som jag har förstått det iaf...ngn annan som har andra uppg.?