070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
glad tjej
Jag med. Men det lät förhoppningsfullt igår så!
Frågade min pappa igår om han kunde tänka sig att eskortera sin dotter in i kyrkan, och han sa ja....
Så skönt, ännu en sak avklarad!
Inbjudningskorten ska skickas ut i nästa vecka, så kuverten ska skrivas nu i veckan.
Nu är det klart med partnerskapsförrättaren! Inga extra kostnader och vi får registreringen där vi vill! Konstigt att man ska behöva fråga i grannkomunen för att man inte vill göra den i rådhuset nån gång mellan 10-13!
Förrättaren vill gärna träffa oss och diskutera version och hur vi hade tänkt oss det hela och gärna se vart platsen är. Så vi väntar bara på att tid ska bestämmas! Längtar!!
Vad bra The att det ordnade sig, och Dalabrud att din pappa vill ställa upp.
Vi ska gifta oss utomhus (om vädret tillåter) framför ett hus vid en gräsmatta/strand och funderar på att komma fram från varsitt håll, varsin sida om huset. Jag har i sådana fall med mig tärnan och näbbarna och sambon sin bestman. Vad tror ni om det? Eller blir det rörigt för gästerna att titta åt olika håll...?
Igår fick jag klart lite fler grejer, mina föräldrar har hittat superfina näbbklänningar i Thailand, beställde mina skor, tårtorna (ska ha buffé) för 100 pers kommer att kosta 1 250 kr istället för 3000 kr! Skönt att saker och ting löser sig... bara att pricka av :)
N&N
Nä, varför skulle det bli rörigt? Går ni samtidigt eller maken först och du sen? Beror nog på hur ni lägger upp det hela skulle jag tro. Men varför inte testa innan med t ex en kompis, mamma eller en av tärnorna som kikar hur det ser ut? Då vet du ju mer. Alltid svårt att tänka sig saker man inte har sett.
Har letat lite efter underkläder, nån som har ideer om var man ska gå (stockholm) lite roligare än HM men inte jättedyrt...
kollade på brudbuketter idag
skönt att bara ha lite småsaker kvar att fixa och allt annat bokat redan
usch ajg önslar att jag oxå bara hade lite kvar.. känns som jag har hur mycket som helst kvar...
förhoppningsis - kolla typ twilfit o såna kedjor... Har ofta mycket fint som är skönt och till ok priser. JAg kan inte ha BH under klänningen för jag har bar rygg så jag satsar på ett sexigt nattlinne istället... Så byter jag om och sen kan jag ju använda nattlinnet vid nåt annat tillfälle oxå...
HalmstadNilla
Du behöver inte känna dej ensam dock, har oxå massor kvar att fixa...pust, känns lite jobbigt faktiskt, fast jag eg. tycker det är kul å pyssla. Har så mycket att göra i övrigt bara... =/
Jo, pysslandet är ok.. Det jobbiga är allt man typ MÅSTE boka enligt alla ställen... För att alla ska gifta sig på sommaren... Fler vinterbröllop åt folket! (mer tid åt oss... ) Vi har lixom inte fixat frisör, transport, blommor, hans kläder, vigselförättare mm... Jätte jobbigt... Blir stressad så fort jag tänker på det.. tyvärr tänker ajg alltid påd et efter telefontid, typ som nu.. halv elva på kvällen. Då kan man ju inte ringa..
Precis! Men är man upptagen på dagarna så blir det ju då, stressen kommer...när man äntligen har tid att sitta ner...
Vi har inte heller fixat frisör, transport, å säkert en massa annat som jag inte kommer på nu..Har ni fått ut inbjudningarna...? Inte ens det har vi "gjort"...